Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du burde se på Samsung U600

Verdens tynneste slider telefon!

123231.jpg

En ultratynn slider (kun 10.9mm!) med et tøft design!.

Stor og god skjerm (2.2" 240x320), 3.2 Megapixel kamera (meget bra bildekvalitet), bra videoopptak, EDGE, FM-Radio, 60MB internt minne, støtte for opptil 2GB MicroSD minnekort, noen trykkfølsomme knapper, Blåtann, Triband, MP3, fullskjerm videoavspilling, TV-Ut (koble mobilen direkte til TV og spill av video og vis bilder på TV'et!)

Den har alt du ber om utenom 3G/UMTS. Den har fått oppussete menyer og har endelig fått støtte for å vibrere OG ringe samtidig og man kan endelig bruke mp3 som meldings- og alarmtone!

Koster ca 3000kr u/abbonement og er ventet på lager i begynnelsen av Mai.

Hvis du ikke klarer deg uten 3G så kan du se på Samsung U700

Verdens tynneste 3G telefon!

123232.jpg

Den er nesten helt lik U600 bare at den er 1.2mm tykkere, har 40MB mindre internt minne. har HSDPA (super-3g) og 3G støtte samt har et ekstra kamera i fronten for videosamtaler.

Prisen for den er ukjent (?) men blir noe dyrere enn U600. Ikke sikker på når den kommer ut men tror den kommer i Juni.

Jeg har selv bestillt meg en Samsung U600 fra England og den kommer i løpet av uka. Gleder meg ;)

Endret av AeroX
Lenke til kommentar

Det finnes Java MSN klienter som skal fungere med de fleste mobiler.

Du kan se på f.eks mig33

Den skal fungere med bl.a Samsung D900 og da vil den nok fungere med de nyere samsung telefonene også.

Ja du kan kjøpe den telefonen på det nettstedet du linker til, og bruke ditt Chess simkort. Telefonen er ulåst.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er gitt ut noen klar info på når U700 kommer ut.

Så forresten litt på Z720 og den så ganske bra ut. Den ser lik U700 ut funksjonsmessig og har HSDPA, 3G, 3.2 Megapixel kamera, Videotelefoni, osv.. Men tror den mangler FM-Radio. Den er 1.7mm tykkere enn U700.

Tror du blir kjempefornøyd med denne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...