Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Rosa - maskulint eller feminint?

Drillo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Ingen av delene, det er bare en farge... "

Selvsagt, men hva så? Rød er også bare en farge, men de fleste assosierer den med ting som krig, blod, aggresjon, styrke, revolusjon, kommunisme...Blå står i vår del av verden for harmoni, konservasjon, evigheten...

8501607[/snapback]

Hva så? At det blir tåpelig for meg å assosiere det med noe annet, når jeg bare har et forhold til rosa som en farge. En fin farge tilogmed.

Er det forresten noen grunn til at du lager flere tråder om rosa? Besatt?

Lenke til kommentar
"Ingen av delene, det er bare en farge... "

Selvsagt, men hva så? Rød er også bare en farge, men de fleste assosierer den med ting som krig, blod, aggresjon, styrke, revolusjon, kommunisme...Blå står i vår del av verden for harmoni, konservasjon, evigheten...

8501607[/snapback]

Hva så? At det blir tåpelig for meg å assosiere det med noe annet, når jeg bare har et forhold til rosa som en farge. En fin farge tilogmed.

Er det forresten noen grunn til at du lager flere tråder om rosa? Besatt?

8501699[/snapback]

Jeg lagde denne tråden for å ha et "bevis" til en fyr som ikke tror meg når jeg sier at folk flest assosierer rosa med det feminine.

Lenke til kommentar

Jeg lagde denne tråden for å ha et "bevis" til en fyr som ikke tror meg når jeg sier at folk flest assosierer rosa med det feminine.

8501719[/snapback]

Åja, den berømte kilden din til din andre tråd om rosa. Kunne du ikke bare bedt om en avstemming der? Virkelige slående argumenter fra din side der og.

Lenke til kommentar

8501719[/snapback]

Får nesten lyst til å bare poste en :roll: her. Hvor lost går det ann å være. Det går greit at noen få synes det er en maskulin farge. Men å tro at folk flest ikke assosierer rosa med feminine ting? Er dette en alt for forsinket aprilsspøk?

Lenke til kommentar

8501719[/snapback]

Åja, den berømte kilden din til din andre tråd om rosa. Kunne du ikke bare bedt om en avstemming der? Virkelige slående argumenter fra din side der og.

8501735[/snapback]

Jeg trenger ikke argumentere for at folk flest synes rosa er femi. Det er bare å observere.

Lenke til kommentar

8501719[/snapback]

Får nesten lyst til å bare poste en :roll: her. Hvor lost går det ann å være. Det går greit at noen få synes det er en maskulin farge. Men å tro at folk flest ikke assosierer rosa med feminine ting? Er dette en alt for forsinket aprilsspøk?

8501755[/snapback]

Nei, bare gå til tråden og les. Nå ble vel en del innlegg slettet, fordi vedkommende også kom med personangrep.

Lenke til kommentar
Forbinner det ikke med maskulint eller feminint, siden gutter og jenter kan fint bruke rosa (bare gutter ikke overdriver).

8501481[/snapback]

Bursdag 2 Mars 1991

Bosted Bærum

En smule påfallende du gitt :)

Ingen av delene, det er bare en farge...

8501595[/snapback]

Øøæøæ, pretentious-alert red. Selvfølgelig er det helt kurant å assosiere farger med andre ting.

Lenke til kommentar
Ingen av delene, det er bare en farge...

8501595[/snapback]

Øøæøæ, pretentious-alert red. Selvfølgelig er det helt kurant å assosiere farger med andre ting.

8501836[/snapback]

Selv når man ikke gjør det? Pretentious ja, bra sagt. Skikkelig stinger.

For all del, sikkert sammenheng med oppvekststed, men det virker bare stakkarslig å legge så mye i det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...