Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Totalt ignorert av jente.

Gjest Gjest_..._*

Anbefalte innlegg

Hvis hun plutselig ikke vil ha kontakt med deg lenger burde du få noe annet å tenke på med en gang.

Det er hvertfall utrolig surt å være forelsket i ei jente som ikke vil vite om du lever, hvis du går konstant å tenker på hun vil det kun slite på deg, mange tenker f.eks om det er en selv det er noe feil med, og kan bli utrolig deppa.

Jeg ville sluttet å kontaktet henne, for å se om hun selv vil ta et initativ til kontakt.

Stå på, forelskelser i ungdomsskolen er fanden ikke enkelt! :)

8501471[/snapback]

Det er sikkert og visst (eller hva de nå sier)...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal fordype litt. Hun kom hen til tre gutter som spilte sjakk, og sa: "Spiller dere sjakk ellår?" Da jeg var konsa om sjakken la jeg ikke merke til hvem det var å svarte "Hva FAEN ser det ut som vi gjør?" Kanskje ikke det virker så frekt, men mot ei jente er det dødsfrekt (i mine øyne)

8500745[/snapback]

Du dreit deg ut. Tror du bør komme deg over henne.

Lenke til kommentar

Jeg tror grunnet til at hun ignorerer deg er fordi du blir for innpåsliten/desperat.

Aldri beklag for noe som virkelig ikke er noe å beklage for. At du beklagde flere ganger viser at du er "ute etter noe", og den tanken kan gjøre de fleste veldig usikre. Du sa ikke noe som var virkelig frekt og det er virkelig noe du ikke trengte å beklage over.

Etter det så "stresset" du med å få mobilnummeret for å beklage deg?

Hva med å beklage deg der å da? Og aldri stress med å få et mobilnummer. Kjenner hun deg ikke godt nok gir hun deg mobilnummert bare for å være snill, uten å ha noen som helst mening bak det hele. Det beste er å faktisk ta det rolig og la henne spørre etter mobilnummeret ditt, eller etter en artig samtale sier du enkelt og greit "Vel, dette var artig. Vi får gjøre dette igjen en gang. Hva er mobilnummeret ditt?". Du finner fort ut om hun har det like artig og om det faktisk er vits i å få tak i mobilnummeret i det hele tatt.

Nå har hun blokket deg på msn og vil ikke svare på sms fordi du har blitt for innpåsliten, beklaget deg alt for mye (du viser henne at du ikke tror på deg selv), og hun har rett å følt at alt har blitt ekkelt.

Det eneste du kan gjøre er å bare la det ligge. Drit i jenta i en lang periode. Det går ikke bedre om du fortsetter å mase på henne.

Du sier at du har sterke følelser for henne. Er du sikker på at de er så sterke? Du går i 9 klasse og er enda meget ung. Hormonene kan leke seg vilt rundt, men sjangsen for at man blir dødsforelska i noen på to uker er realtivt liten. Ta det litt mer med ro og ikke stress så mye med å skaffe deg en kjæreste nå (ja, det høres helt jævlig ut). Det blir aldri et skikkelig forhold på ungdomsskolen uansett.

Lenke til kommentar
*snip*

8502424[/snapback]

Amen.

Ustedalen har masse gode poeng her, og du har antagelig stresset for mye med å komme i kontakt med henne og dermed fått "desperat" stemplet i panna.

Som han skriver - slapp av og og gi eff i henne en tid framover, og se hvordan det hele utvikler seg.

My 2c

Lenke til kommentar

"Oh har du klipt deg?"

"Nei, håret mitt gjør slikt et par ganger i året..."

Alltid like morsomt når folk spør om jeg har klipt meg, særlig siden det er maskinklipt, og jeg sparer hår før jeg klipper meg. Ikke lett å kontrollere seg når folk spør om helt åpenbare spørsmål :p

Lenke til kommentar

I dag tørte jeg faktisk å gå hen til henne. Utrolig herlig følelse. Hun sa at jeg var LITT innpåsliten, men det skjønte hun veldig godt. Dessuten hadde hun ikke blokka meg med vilje (såvidt jeg forstod). Hun sa at det var greit med nye venner, og hadde ikke noe imot meg.

Så da er jeg utrolig lettet! Takk for hjelpen mektige forum og brukere!

Ustedalen: Alt går ann ;) Også forelskelse i ung alder. Ang kjæreste...så aldri på det som et virkelig alternativ, kun i mine drømmer. Men et vennskap er et stort skirtt det også :)

mvh PvS :D

Lenke til kommentar
I dag tørte jeg faktisk å gå hen til henne. Utrolig herlig følelse. Hun sa at jeg var LITT innpåsliten, men det skjønte hun veldig godt. Dessuten hadde hun ikke blokka meg med vilje (såvidt jeg forstod). Hun sa at det var greit med nye venner, og hadde ikke noe imot meg.

8505218[/snapback]

Den hørtes tvilsom ut.

Bra du fikk spurt hvertfall da.

Lenke til kommentar

8505218[/snapback]

Den hørtes tvilsom ut.

Bra du fikk spurt hvertfall da.

8505614[/snapback]

Ja det var nok en fin løyn, men men..

Du turde hvertfall å spørre :thumbup: kjempe bra :)

Lenke til kommentar

Jeg tror du helt ærlig at du nettopp ødelagte den lille sjangsen du hadde.

Du spørte henne om hvorfor hun blokerte deg og om du var innpåsliten. Dette gjorde deg bare mer innpåsliten og du fikk stemplet "desperat" i pannen. Hun blokkerte deg og det er noe du egentlig må respektere selv om det suger hardt. At hun sier at hun ikke blokkerte deg med vilje er bare bullshit. Ikke for å såre dine følelser, men man klarer ikke å blokere noen uten at man ikke vil det.

Hun blokkerte deg og sluttet å sende sms til deg! Ta det som et hint til at hun ikke vil snakke med deg mer og la henne være i fred. Hvis du fortsetter slik som du har gjort i det siste vil hun til slutt gå så lei at hun vil si noe som kan såre deg helt jævlig. Hold deg unna henne og finn deg en annen jente. Når hun gjør alt dette mot deg er hun ikke så fantastisk som du tror.

Og nei, det er veldig sjeldent at et forhold på ungdomsskolen blir skikkelig seriøst. Det er ofte "se, vi er sammen" med en liten oppgradering fra barneskolen. Det er selvsagt flott å få seg en kjæreste på denne tiden, det er ikke det jeg sier. Men 99 % av tilfellene så blir det bare noe useriøst tull.

Lenke til kommentar
Skal fordype litt. Hun kom hen til tre gutter som spilte sjakk, og sa: "Spiller dere sjakk ellår?" Da jeg var konsa om sjakken la jeg ikke merke til hvem det var å svarte "Hva FAEN ser det ut som vi gjør?" Kanskje ikke det virker så frekt, men mot ei jente er det dødsfrekt (i mine øyne)

8500745[/snapback]

Litt frekt å si det ja :p

Du viste jo en ting da.. At du driiiter i hvor pen ho er og den shiten der. Og du går jo i 8/9.klasse, så etter det jeg har observert så er det veldig populært der å være sånn mot jentene.

Er litt "jentelus" mentalitet på ungdomsskolen, vanlig å tulle med jentene hele tiden, spesielt blandt de "populære" mener JEG hvertfall. Men det er ikke det at du var frekk som var problemet. Nå vet ikke jeg absolutt hele historien, men kan vedde en blomst på at ho blokka deg på MSN fordi du rett og slett maste for mye og viste FOR mye interesse!

EDIT: Jah.. Nå var det jo tusen folk før meg da... jeje (Lønner seg å lese HELE tråden)

"Sjakk?.. nei faen assa... Trodde vi spilte ludo jeg.. :dontgetit: "

Hvis alt dette var førsteinntrykket av deg for jenta, så sliter du nok litt med å bli noe mer enn en venn.. Men ingen ting er umulig.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Gjest Guest

Kanskje jeg ødla den lille sjangsen jeg hadde, men jeg fikk lettet hjernen en del hverfall (går ikke rundt å tenker på det nå). Ser uansett ikke noe galt i å spør folk om hvorfor de blokker meg på MSN.

Så tar jeg ting som det kommer senere. Et vennskap hadde funket fett det ^^

Uansett: Takk for alle gode tips, og hjelp!

mvh PvS

Lenke til kommentar

Apropos "ignorert av jente" og ignorering; Jeg har et spm: Skal prøve å gjøre det så kort som overhodet mulig. Hvordan skal jeg forholde meg til jenter som bare vil ha oppmerksomhet, men som aldri vil noe lengre? :cry: 1: Ignorere henne 2: Fortsette å gi henne oppmerksomhet. 3: Fyll inn noe her

Lenke til kommentar
Apropos "ignorert av jente" og ignorering; Jeg har et spm: Skal prøve å gjøre det så kort som overhodet mulig. Hvordan skal jeg forholde meg til jenter som bare vil ha oppmerksomhet, men som aldri vil noe lengre?  :cry: 1: Ignorere henne 2: Fortsette å gi henne oppmerksomhet. 3: Fyll inn noe her

8515640[/snapback]

Gi henne litt oppmerksomhet, så driter du fullstendig i henne litt, så litt igjen..

Funker bra :) Ha selvtillit !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...