Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Totalt ignorert av jente.

Gjest Gjest_..._*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_..._*

Hei!

Beklager dårlig emnetittel, men det er slik situasjonen er. Det hele begynte to uker siden elns. Jeg dreit meg ut foran ho ved å svare frekt på tidenes mest idiotiske spørsmål. Desverre innså jeg hvor godt jeg likte henne etter at hun hadde gått.

Så jeg stressa livet av meg for å få hennes mobiltelefon og sånt da. Da jeg fikk det, beklagde jeg meg veldig og sånne ting. Virket som om hun godtok det, og jeg fikk hennes MSN og de tingene der. Vi hadde kontkat utover forrgie uke (sms/MSN). Hun virket som en utroliog grei person og sånt, men plutselig ble det helt stille.

Så sendte jeg en sms der jeg sa at om hun ikke ville ha noe som helst med meg å gjøre, måtte hun si det, og at jeg forstod det. Fikk da i svar at det var det sammen for henne hvem som sendte sms med hun. Fant ut via en venn om at hun blokka meg på MSN, og hun har sluttet å svare på sms jeg sender henne. Altså hun har ignorert meg totalt.

Det jeg lurer på er skal jeg bare droppe henne? Veldig vankselig å droppe henne da jeg har sterke følelser. Hva kan grunnen til at hun ignoerer meg være? Noe jeg kan gjøre for å rette opp saken?

mvh PvS... :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg lurer på er skal jeg bare droppe henne? Veldig vankselig å droppe henne da jeg har sterke følelser. Hva kan grunnen til at hun ignoerer meg være? Noe jeg kan gjøre for å rette opp saken?

8500650[/snapback]

Det er en eller annen grunn til at hun ikke svarer deg.. hva vet jeg ikke.. men har en del ideer..

Det kan være hun har fått interessen får en annen gutt, og det letteste får henne er å ignorere deg..

Eller noen har sagt noe om deg som hun ikke liker og dømmer deg etter det..

Hvis du går på skole med henne eller noe kan du jo bare spørre..

Har du sendt en mld der du spør hvorfor hun har blokket deg?

Kjenner du noen av vennene hennes som kanskje kan forklare noe.. ?

Hvor gammel er dere forresten?

Lenke til kommentar

Skal fordype litt. Hun kom hen til tre gutter som spilte sjakk, og sa: "Spiller dere sjakk ellår?" Da jeg var konsa om sjakken la jeg ikke merke til hvem det var å svarte "Hva FAEN ser det ut som vi gjør?" Kanskje ikke det virker så frekt, men mot ei jente er det dødsfrekt (i mine øyne)

Lenke til kommentar

8500650[/snapback]

Det er en eller annen grunn til at hun ikke svarer deg.. hva vet jeg ikke.. men har en del ideer..

Det kan være hun har fått interessen får en annen gutt, og det letteste får henne er å ignorere deg..

Eller noen har sagt noe om deg som hun ikke liker og dømmer deg etter det..

Hvis du går på skole med henne eller noe kan du jo bare spørre..

Har du sendt en mld der du spør hvorfor hun har blokket deg?

Kjenner du noen av vennene hennes som kanskje kan forklare noe.. ?

Hvor gammel er dere forresten?

8500718[/snapback]

Vi er ikke gamle nei. hun går i 8 jeg i 9, samme skole. Er vanskelig å snakke med henne på skolen da hun alltid henger rundt med vennene sine, og jeg tør ikke å gå hen til ho. Men jeg har sendt en sms der jeg spør hvorfor hun blokker meg. Har ikke fått svar enda nei.

Lenke til kommentar
Skal fordype litt. Hun kom hen til tre gutter som spilte sjakk, og sa: "Spiller dere sjakk ellår?" Da jeg var konsa om sjakken la jeg ikke merke til hvem det var å svarte "Hva FAEN ser det ut som vi gjør?" Kanskje ikke det virker så frekt, men mot ei jente er det dødsfrekt (i mine øyne)

8500745[/snapback]

Hehe.. Måtte bare dra på smilebåndet. Stå på..

Lenke til kommentar
Vi er ikke gamle nei. hun går i 8 jeg i 9, samme skole. Er vanskelig å snakke med henne på skolen da hun alltid henger rundt med vennene sine, og jeg tør ikke å gå hen til ho. Men jeg har sendt en sms der jeg spør hvorfor hun blokker meg. Har ikke fått svar enda nei.

8500796[/snapback]

Takk.. det hjalp :)

Oki.. jenter på ungdomskoler er noe rare greier.. :p hehe..

Det enkleste er hvis du manner deg opp og bare spør.. så får du det ut av verden.. Da kommer hun til å bli så forfjamset at hun må svare deg noen lunne ærlig..

Og det er mye lettere å glemme henne hvis hun sier det til deg personlig. At du får et svar, at du ikke går å lurer på det, skjønner?

Kan du gå å spørre noen av vennene hennes hvis du ikke tørr å spørre henne?

Lenke til kommentar

Et par ting til:

Jeg har snakket med et par kjente av ho, og de sier at hun aldri gjør sånn mot folk. De sier at hun er utrolig kul og sånne ting. Med de vennene hun har, er det ikke noe vits i å prøve og snakke med dem om ho.

Lenke til kommentar

8500796[/snapback]

Takk.. det hjalp :)

Oki.. jenter på ungdomskoler er noe rare greier.. :p hehe..

Det enkleste er hvis du manner deg opp og bare spør.. så får du det ut av verden.. Da kommer hun til å bli så forfjamset at hun må svare deg noen lunne ærlig..

Og det er mye lettere å glemme henne hvis hun sier det til deg personlig. At du får et svar, at du ikke går å lurer på det, skjønner?

Kan du gå å spørre noen av vennene hennes hvis du ikke tørr å spørre henne?

8500864[/snapback]

Tak for tipset. Må bare samle litt mot først :p Sant som du sier...Men klarer nok ikke å glemme ho så lett nei.

Lenke til kommentar
vel, kanskje du burde la saken ligge.

Vil du uansett snakke med noen som ikke vil snakke med deg ?

8500894[/snapback]

Jeg ville ikke det nei, og jeg gjør vanligvis ikke det heller. Her er det sankk om forelskelse og sånne ting. ER ikke like lett å gi opp på sånne ting.

Uansett: Tusen takk for hjelpen! Kommer tilbake med mer info etter at jeg har snakket med henne i morgen. Har bestemt meg for det nå.

Lenke til kommentar

ER ikke noe gøy det nei, men jeg satser på det beste.

Takk til den som oppfant dette forumet, og dets brukere!

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Slik jeg tolker det, kan det godt være hun synes du er for innpåsliten. Det er jo ikke unormalt for en forelsket gutt, og som du sier, så var det jo du som fikk tak i både MSN og nummeret hennes. Selv om du er forelsket, så bør du taktisk sett la det ligge. Kanskje ignorer henne totalt, slik hun lurer på hva som skjer og kanskje tar opp kontakten med deg selv. Ungdomskolejenter er som tidligere nevnt sære vesener.

Lenke til kommentar
Slik jeg tolker det, kan det godt være hun synes du er for innpåsliten. Det er jo ikke unormalt for en forelsket gutt, og som du sier, så var det jo du som fikk tak i både MSN og nummeret hennes. Selv om du er forelsket, så bør du taktisk sett la det ligge. Kanskje ignorer henne totalt, slik hun lurer på hva som skjer og kanskje tar opp kontakten med deg selv. Ungdomskolejenter er som tidligere nevnt sære vesener.

8501102[/snapback]

Kanskje jeg er innpåsliten. Men føler ikke det(skal ikke motsi det), og jeg hater å være innpåsliten. Jeg trengte mob nr hennes for å beklage meg etter det svaret jeg ga henne. Hennes MSN ga hun meg. Hvis jeg får noe negativt i svar i morra, skal jeg ikke plage henne i det heletatt på noe vis. Aldri.

Lenke til kommentar

Hvis hun plutselig ikke vil ha kontakt med deg lenger burde du få noe annet å tenke på med en gang.

Det er hvertfall utrolig surt å være forelsket i ei jente som ikke vil vite om du lever, hvis du går konstant å tenker på hun vil det kun slite på deg, mange tenker f.eks om det er en selv det er noe feil med, og kan bli utrolig deppa.

Jeg ville sluttet å kontaktet henne, for å se om hun selv vil ta et initativ til kontakt.

Stå på, forelskelser i ungdomsskolen er fanden ikke enkelt! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...