LotuZ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ja, jeg har da sett etter filmen Under the vulcano i lengre tid. Men jeg kan ikke finne den noen plass, hverken i butikker eller på nettet Jeg bryr meg altså ikke om jeg må kjøpe den, eller laste den ned. Bare jeg får den. Hvis noen vet hvor jeg kunne fått tak i den ville jeg vært meget takknemlig Link: Under the Vulcano Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tror ikke den er ute på (lovlig) DVD noe sted i verden, men slippes av Criterion i USA i løpet av året. Lenke til kommentar
LotuZ Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Tusen takk for svar Så den har rett og slett ikke blitt laget på dvd? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Tusen takk for svar Så den har rett og slett ikke blitt laget på dvd? 8503294[/snapback] Ikke ute i England, Tyskland, USA, Kanada, Japan, de store internasjonale søkemotorene for anmeldelser gir ingen resultater, og diverse forum omtaler den kommende Criterion-utgivelsen som den første på DVD. Så med mindre det finnes en relativt obskur utgivelse et eller annet utenom de mer vanlige å bestille fra er den nok ikke tilgjengelig på DVD ennå, nei. Lenke til kommentar
LotuZ Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Okei, takk skal du ha. Da får jeg bare vente da=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå