Patrick de Maar Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Skal ha nytt hodesett/ørepropper til en gammel aaa-batteri drevet Creative Muvo 1GB. Jeg jogger mye så de bør være lette men bør ikke falle av hodet. De må være lettdrevne så batteriet ikke forsvinner så fort, og de bør koste maks 500kr. De bør heller ikke være så store, jeg vil kunne bruke disse til vanlig når jeg ikke jogger ute blandt folk.(Om dere anbefaler hodesett) Takk på forhånd. Endret 29. april 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Sennheiser (kvalitet) har jo en egen sportsserie. De er i prisguiden med bilder og detaljer. EDIT: Ser at modellen som kanskje er mest aktuell (PMX70) ikke lå inne. Legger den inn i morgen.. *gjesp* Endret 6. mai 2007 av Vegard_ Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Du har jo Sony MDR EX 71, veldig fornøyd med mine, sitter veldig godt, god lyd og de isolerer... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg så på AKG K-412P, noen mening om disse? Er jo relativt nye, og etter hva jeg vet er det ingen tester av dem der ute, men jeg tar sjangsen....om ikke noen har noe å si imot. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg har AKG K 412 P selv, men har ikke prøvd å jogge med dem, men de sitter greit på og så jeg tror det skulle gå fint. Evnt. kan jo noen hodetelefoner som går bak nakken være noe? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Flott å vite at det er noen som har headsettet. "Nakkebøyle" er uaktuelt, men jeg tror jeg går for K-412P. Hvordan er lyden? Samsvarer den med prisen? Hvordan er kvalitet? Endret 7. mai 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Løve Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Synes det er veldig fin lyd på det, og kan ikke klage på kvaliteten. Det er omtrent samme størelse som Koss PortaPro, men føles mer solid. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Koss "spark plug" og "The plug" er bra etter min mening, brukt og bruker begge. Fin lyd og små nok så det ikke sjenerer. Lenke til kommentar
wedoe Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Shure e2c er fine, det er den typen som sitter inne i øregangen. Veldig god lyd, og jeg tror ikke de faller ut. I tillegg henger kablene over ørene, så de er ikke i veien. Mulig de er litt over prisklassa di, vet ikke hva de koster nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå