muffe Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Ja, god jul... Vil også benytte sjansen til å takke hardware.no for en meget god side, og til alle som har jobbet for å få det nye forumet online. Dere har gjort en god jobb! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 ....når skal vi åpne pakkene? Lenke til kommentar
svennand Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 GOD JUL!!! snufs mamma sier jeg er blitt for stor for pakker. i hvertfall harde pakker (ps. jeg er bare 19 år. vil ha harde pakker til jeg blir 60!) Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 GOD JUL!!! snufs mamma sier jeg er blitt for stor for pakker. i hvertfall harde pakker (ps. jeg er bare 19 år. vil ha harde pakker til jeg blir 60!) god JUL!!! jah... jeg har også lyst på harde pakker... Lenke til kommentar
M.H Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hei! God jul og godt nytt år! Vil bare benytte anledningen til å takke folkene i hardware.no for en veldig bra side og for alle nyhetene som ble pressentert i året som gikk. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Akkurat ferdig med et stort pinnekjøtt måltid (hvis noen bare nevner mat nå så tror jeg at jeg sprekker) God Jul alle sammen Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hei.. Gjett hva jeg fikk!!! Jeg fikk det beste tastaturet som er ute på markedet!!! :o (det er faktisk sant!!) YESS!!!!!! Håper andre også fikk det de ønsket seg! GOD JUL!!! Mvh: Kristian Skjøtt.. 8) Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 GOD JUL OG GODT NYTTÅR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå