Nitrius Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Har Vista Ultimate X64 installert på disk nr1, har tenkt til å installere XP igjen for å teste. Så det jeg lurer på er hvordan gjør jeg dette? Har 2 disker, disk nr 1 hvor vista er, og disk nr 2 hvor jeg har en haug med filer som jeg helst ikke vil miste. Hvordan installere jeg XP uten å ødelegge Vista samt beholde filene mine som jeg har på disk nr 2? Det beste for min del hadde vært om jeg kunne hatt Vista og XP på samme disk og latt lagrings disken min være i fred. Endret 29. april 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Har Vista Ultimate X64 installert på disk nr1, har tenkt til å installere XP igjen for å teste.Så det jeg lurer på er hvordan gjør jeg dette? Har 2 disker, disk nr 1 hvor vista er, og disk nr 2 hvor jeg har en haug med filer som jeg helst ikke vil miste. Hvordan installere jeg XP uten å ødelegge Vista samt beholde filene mine som jeg har på disk nr 2? Det beste for min del hadde vært om jeg kunne hatt Vista og XP på samme disk og latt lagrings disken min være i fred. 8500396[/snapback] du må bruke windowscden din og partisjonere disk nr1 med vista på... har ikke tid til og skrive noen guide nå men søkfunksjonen kan kanskje hjelpe deg.. eller google Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg har aget denne guiden: http://blog.myhken.com/?p=203 Den fungerer helt fint på din problemstilling. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 håper trådstater gi tilbakemelding om det fungerer da.. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Så lenge han lager en ny partisjon på den første disken, så fungerer guiden helt fint. Ikke noe problem å installere XP etter Vista da. Men litt knot er det, derfor guiden. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Jeg droppa hele greia, meninga var at jeg skulle teste vista vs xp i ytelse. Uansett så fant jeg en annen fin guide selv om jeg ikke fikk brukt noen av de: http://apcmag.com/5162/the_definitive_dual...ux_vista_and_xp Takk for hjelpen uansett, tråden blir nyttig den dagen jeg gidder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå