Henry9 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hvilket spill ? Hvem spill gleder du deg mest til? ( PS: Vi snakker Playstation 3 ) Jeg gleder meg best till disse: -Devil May Cry 4 kommer -Grand Theft Auto IV kommer 19. oktober -Tekken 6 kommer -Spider-Man 3 kommer -Singstar kommer -Little Big Planet Kommer høsten -Home kommer oktober -Assassin's Creed Kommer høsten Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 GTA IV Assassins Creed Ratchet and Clank Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 GTA IV Assassins Creed Ratchet and Clank HAHA, listen min ble faktisk akkurat make som din Arthemax Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Er Ratchet and Clank bra eller? Jeg har Ratchet and Clank 3 eller noe til PS2, det var egetlig ganske bra.. er det det samme greiene som Ratchet and Clank 3 ? Send meg en link da... Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Gran Turismo 5, desverre er GT5 det eneste spillet jeg gleder meg til på PS3, men hvis det ser bra kjøper jeg nok konsollen kun for det ene spillet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Dette er ein rein telletråd og blir stengt. Å ramse opp kva spel du gler deg til har ikkje noko nytte for kategorien. Om dykk har spørsmål angåande enkeltspel eller noko nytt å rapportere så opprett gjerne eit emne om saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg