Primer4 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) frimurerne, bare en gutteklubb for gubber? Fakta om frimurerne http://en.wikipedia.org/wiki/Freemasons http://www.frimurer.no/ Konspirasjonsteorier: http://video.google.com/videoplay?docid=1457385699819054624 http://www.conspiracyarchive.com/NWO/Freemasonry.htm http://www.rotten.com/library/conspiracy/freemasonry/ Ok, jeg tenkte denne posten kunne bli en slags frimurertråd, pga. det ikke var en fra før av. Ok man kan vel ikke tro på alle konspirasjonsteoriene, men man kan ikke ignorere dem heller sånn som jeg ser det er dette en slags gutteklubb for mektige gubber som møtes for og bestemme ting. De sier at orginisasjonen dies ikke er hemmelig men vil ikke si hva de snakker om på møter. edit: ryddet litt opp Endret 1. mai 2007 av 2r3fo Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Det er vel ikke heeelt rent spill i de driver med. "Hvis du sørge for at jeg får byggetilatelse, så forsvinner problemet du har med ene konkurrenten din." Jeg har familiemedlemmer som er medlem i frimurerene. Eller så var det noe lignende. Endret 29. april 2007 av Plomma2 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Syns hele konseptet med frimurerlosjen er ganske spennende siden er så mystisk og ryktebefengt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Pappa er vel 3. eller 4. høyest i Frimurerlosjen i Arendal, men jeg aner ikke hva de gjør. Tror ikke han driver med så veldig mystiske ting. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Du aner ikke hva han gjør. Akkurat. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hva frimurerne har vært eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, men de frimurerne jeg kjenner / vet av er helt 100% normale, kristne mennesker. Og det de driver med i losjen er som regel bare uformelle møter og velferdsarbeid. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er jo bare så barnslig da. Oh, hemmelig klubb. Lol Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er jo bare så barnslig da. Oh, hemmelig klubb. Lol 8500231[/snapback] HEI! Det var kult når vi var fem, hvorfor kan det ikke være kult når vi er femti? Ingen jenter tillatt, forresten. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 faren min har en kompis som var med i frimurerne. det som er litt creepy med frimurerne er hvor mange rike menn og sjefer som er med der og hvorfor ikke konkuransetilsynet bryr seg om at disse mennene har hemmelige møter. andre ting som jeg synes er litt skummelt er for eksempel at de kaller hverandre for brødre og logene deres ser ut som cult'er de har agenter i fn ingen av mordene som har hatt linker til frimurerne har politiet funnet ut hvem som utføret (iallefal ingen som jeg vet om) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hadde tenkt å søke opptak, men så viser det seg at man må være kristen for å få delta i den norske. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Hadde tenkt å søke opptak, men så viser det seg at man må være kristen for å få delta i den norske. 8500403[/snapback] ja men i norge må man også ha en fyr på insiden med minst 3 grad som kan anbefale deg(om man ikke er søkkrik eller one sånt) Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Litt sterkt å skulle kveste noen fordi de holder ting hemmelig for andre utenfor deres samfunn. Er skeptisk til deres grad av kristen tro. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Litt sterkt å skulle kveste noen fordi de holder ting hemmelig for andre utenfor deres samfunn. Er skeptisk til deres grad av kristen tro. 8500486[/snapback] det er akkurat det...hva om de gjør noe som de burde kvestes for? jeg har hørt de har agenter i FN, kansje de planlegger verdensherredømme? ett par eksempel på folk som har vært med i frimurerne er han som starta ford eller napoleon.. fullt mulig att de planlegger verdensherredømme siden ingen vet noe/vil si noe edit: formulering Endret 29. april 2007 av 2r3fo Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Haha, hva faen? Du kan ikke være seriøs. De planlegger ikke å ta over verden, de er helt normale folk som er med i en losje. De har møter, diskuterer og koser seg. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) disse folka styrer mye mer enn du trur! bare sjekk ut logoen på den amerikanske dollaren... der er frimurerlogoen Jeg gadd ikke lese alle linkene, men de er skumlere enn folk trur! Sitat fra queensrÿche- Speak: The rich control the government, the media the law edit: la ved et bilde så folk skjønner hva jeg mente legg spesielt merke til det lille øyet i den lille trekanten Endret 29. april 2007 av sixx Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Haha, hva faen?Du kan ikke være seriøs. De planlegger ikke å ta over verden, de er helt normale folk som er med i en losje. De har møter, diskuterer og koser seg. 8500600[/snapback] jeg sa ikke at jeg tror det men hvem vet? bare vanlige folk som er med i en losje? se på dem da! med de hemmelige ritualene og opptakseremoniene sine de kan umulig bare ha hvit mel i posen... ja det er det jeg mener sixx edit: skriveleif og mer Endret 29. april 2007 av 2r3fo Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Haha, hva faen?Du kan ikke være seriøs. De planlegger ikke å ta over verden, de er helt normale folk som er med i en losje. De har møter, diskuterer og koser seg. 8500600[/snapback] De må ha møte om noe, om hva da? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Aleister Crowley var frimurer, så at det er en grunn til at møtene deres og innholdet blir hemmeligholdt er jeg ikke i tvil om. Endret 29. april 2007 av TorbjørnK Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 eller, de trenger vel egentlig ikke verdensherredømme...de har det allerede Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Interessant gruppe mennesker egentlig. Skulle gjerne vist litt hva de egentlig holder på med, siden det er så mye hemmeligstempler der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå