Babyloner Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei! Jeg har et Sony Cybershot kamera, og har tenkt å kjøpe et nytt minnekort.. Men; kan jeg bare kjøpe sony minnekort, elr er det mulig å bruke Scandisk:P? håper på raske svar, da dette haster!! MyoK Lenke til kommentar
Holten Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Alle minnekort passer! Bare de er av samme type! Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei! Jeg har et Sony Cybershot kamera, og har tenkt å kjøpe et nytt minnekort.. Men; kan jeg bare kjøpe sony minnekort, elr er det mulig å bruke Scandisk:P? håper på raske svar, da dette haster!! MyoK 8499975[/snapback] Sandisk funker. bare det er rett type kort. Sandisk lager også memorystick pro /duo Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) takker...men er det noe forskjeller elr? er jo så stor prisforskjell..kan kjøpe 256 mB Scandisk for 50 kroner..mens sony koster 200 +noen kvalitets forskjeller? Endret 29. april 2007 av MyoK Lenke til kommentar
Roadracoon Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 takker...men er det noe forskjeller elr? er jo så stor prisforskjell..kan kjøpe 256 mB Scandisk for 50 kroner..mens sony koster 200 +noen kvalitets forskjeller? 8500019[/snapback] Svaret må være nej Sandisk er det jeg anvender, men jeg har også prøvet sony og det i et Sony Cybershot DSC-W1 uden at kunne spore anden forskel end prisen, men her et råd køb hellere et kort på 1 GB prisforsdkellen er ikke så stor, et legebarn som mig har ikke plads nok på 256 MB i og med jeg bare fyre løs på alt hvads der fanger mit øje som et muligt billede Lenke til kommentar
Eularion Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) takker...men er det noe forskjeller elr? er jo så stor prisforskjell..kan kjøpe 256 mB Scandisk for 50 kroner..mens sony koster 200 +noen kvalitets forskjeller? 8500019[/snapback] Sandisk produserer noen av de beste minnekorta på markedet. Ved å velge et sony kort betaler du for at det er originalt. Mitt råd velg Sandisk. Endret 17. mai 2007 av Ole-G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå