Gjest Gjest_thecarpenter_* Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Har vært sammen med kjæresten i en del år nå men total mangel på sex har begynt å tære på forholdet. I starten og de første 2-3 årene hadde vi masse sex og prøvde ut en hel masse. Det var aldri problemer å bare ta seg en kjappis når det måtte passe og hun var minst like frempå som meg selv til å spørre. MEN, så skjedde det. Vi bestemte oss for å få barn. Ok, finne de rette dagene ut ifra syklus osv. osv. og ha sex de mest sikre dagene. Dette prøvde vi over en periode på ca 1 år uten resultat. Hun var også i denne perioden kun opptatt av sex når det var "sikre" dager og sexen gikk over til å bli rimelig A4. Det begynte å gå ut over tålmodighet og humør og hun begynte å lete etter hva som kunne forårsake ufruktbarheten. Etter en test hos legen fikk hun vite at hun hadde spontanabbortert etter noen få uker fra en graviditet hun ikke var klar over.. Etter dette har sexlivet vårt vært en fjern tanke, nå skjer det kanskje èn gang pr. mnd men ofte skjeldnere. Hun tilbringer mye tid på nettforumer og prater med sine nettvenner om dette. Jeg har alltid stilt opp for henne og vært åpen til å prate om hva som helst, vi har til og med oppsøkt fertilitetsklinikk for en utredning og behandling som heller ikke førte frem til resultat ved første forsøk. Nå har hun i lang tid gått å ønsket seg en vibrator så jeg kjøpte en til henne som hun hadde lyst på. Ble kjempeglad og gledet seg til å få den i postkassa. Den har siden bare blitt liggende i esken og hun er totalt uinteressert. Er fryktelig glad i henne og skal holde ut det meste så lenge det tar, men uansett blir det vanskelig i lang tid.. Hjelp.. Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Snakker dere sammen om dette? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Vel, når man prøver å få barn er det å vite at man har spontanabortert sikkert mindre gøy. Hun er sikkert trist pga det. Tror neppe det har noe med at hun ikke har lyst på deg. Det er synd at hun tok det så tungt, da spontanaborter er mer vanlig enn man ville tro, såvidt jeg har hørt. Prøv å snakke med hun om det. Får du hun med til legen kan kanskje h*n få hun til å innse at i blant må man prøve en del ganger før man greier å bli gravid, uten at det nødvendigvis er noe galt med noen av dere. Skjønner det er en kjip situasjon, men først og fremst er det jo viktigst at hun har det bra - noe hun etter hva jeg tolker ikke har det. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er helt vanlig å ha minst 1 sponabort før man klarer å få barn. Så dette er ikke unormalt, men enkelte tar dette veldig tungt. Det er jo helt forståelig. Noen får kvaler og er redd for å bli gravid på nytt. Sånn som jeg forstår det ut ifra det du skriver så tar samboeren din dette tungt. Kanskje hun burde søke hjelp. Når det kommer til det å bli gravid, vil jeg heller anbefale dere å slappe av. Kos dere i steden for å stresse med den syklusen hele tiden. Da vil nok sexen i seg selv bli mye bedre og. Det finnes flere eksempler på folk som har slitt med dette i flere år(jeg prøver ikke å ta ifra deg alt mot her) og har endt opp med å måtte søke om å adoptere barn. Når de så har fått godkjent papirene eller til og med fått barnet, så har gjerne dame blitt gravid. Fordi da har de endelig klart å slappe av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå