dchr Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Fikk nylig denne i posten, men bildet er bare så utrolig grøtete. Andre som har slike erfaringer med billigskjermer? Jeg har også en hp L1815 (18" LCD), og bildet på denne er meget bra selv om den var blandt de rimeligere da jeg kjøpte den for et halvt år siden. På samsungen har jeg prøvd alt av automatiske og manuelle innstillinger, skjerm "refresh" og opplysning, men pikslene gir inntrykk av å "blø" over i hverandre. Skjermen har bare standard analog kontakt, ikke dvi inngang. HPen synes jeg ga like bra bilde med analog som med dvi (som jeg kjører nå). Skal kontakte leverandøren over nyttår, men ville bare høre om andre har lignende erfaringer med denne skjermen, eventuelt hvilken annen skjerm i samme prisleie jeg burde bestille i stedet? Jeg er ikke spesielt kresen, men forventer i det minste et skarpt bilde til kontorbruk. Dag Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Ser du har prøvd forskjellige oppløsninger, men har du prøvd 1024 x 768 med 24bits farger? Har ikke LCD-skjerm selv enda, men har hørt at hvis du ikke bruker riktig oppløsning i forhold til skjermen så kan du oppleve en dårlig bildekvalitet Lenke til kommentar
Danny Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 ja prøv 1024*768 på 16 bit Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 har selv denne skjermen, synes bilde er perfekt jeg Hvertfall i forrholdt til min to år gamle 17 tommer... Har du prøvd å instalere driverene som fulgte med skjermen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå