Melkekartong Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei! har skrota bilen og lurer på om noen vil gi noe estimat på hva jeg kan få dekka og felgene for. 17" lavprofil sommerdekk 15" vinterdekk (pigg). Sommerdekk samt. felg er ganske slitne (ikke se på meg!). Vinterdekkene er ganske ålreite, bortsett fra at et av de lekker litt luft. Det er akkurat under en pigg, så man må ikke være noen trollmann for å tette det. Dekkene satt på en Audio80. bilder her Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Vil tro du kan få 2500,- for hele pakka, 2000,- av dem for vinterhjula. Sommerhjula er egentlig verdiløse, fra hva jeg kan se på bildene vil de ikke vare ut sesongen. Felgene ser såpass trasige ut at 500,- for dekk/felg er omtrent hva du kan forvente. Vinterhjula ser bra ut, gode felger (som er lett å rengjøre) + gode Hakka II (?) piggdekk. Går ut i fra at det er 195/65R15 evt. 185/65R15, nypris vil i såfall være omtrent 1500,- per hjul (dekk+felg+montering). Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 okay! Tusen takk for svar! Regna egentlig med at sommerhjula var nokså worthless.. Med mindre jeg finner en fattig student som er lei av stålfelgene sine mange takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå