Calvinator Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Den nye driveren fra Nvidia til Vista 32-bit er noe av det merkeligste jeg har vært borti. Her kommer hvorfor. 1. Den støtter ikke 1024x768@85Hz moduset. 2. Alle filmer av typen avi,flv,xvid osv. er og forblir svarte selv om jeg justerer alt av innstillinger.. 3. Spill som tidligere har fungert helt topp vil plutselig ikke fungere lenger mtp at modellene i spillene forvrenges og alt er ugjenkjennelig.. Hva skyldes alt dette? De som sa at denne skulle være kraftig utbedret! Lenke til kommentar
ptta Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 For meg høres det ut som noe har gått galt under installasjonen eller noe. Fjern alle rester av gamle drivere og installer på nytt du, kanskje det løser problemene. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hva skyldes alt dette?De som sa at denne skulle være kraftig utbedret! 8499742[/snapback] Jeg har testet på en av Vista-boksene mine som kjører den driveren nå, og klarer ikke å gjenprodusere noen av de problemene du snakker om. På meg føres det ut som driveren er installert feil. Prøv å avinstaller, samt rydd opp eventuelle rester og reinstaller. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Har avinnstallert drivere og tillogmed reformatert... Spiller ingen rolle siden jeg får solgt pcen halveis inne i Mai. Takker for svar Lenke til kommentar
ptta Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hmm, da virker dette veldig merkelig. Du får prøve å installere gamle drivere å undersøke at feilene ikke oppstår der også da. Slik at du ikke selger en pc med ødelagt maskinvare mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå