Pango Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hvordan slår jeg av all screensaver funksjonalitet? Jeg kjører slackware 8.1 med window maker, jeg har slettet xscreensaver og har satt "xset s noblank", men likevel er der en eller annen screensaver som starter etter en 20-30 min, jeg ssh'et inn mens den kjørte for å se hva den het, så laget jeg to logger av ps (ps ax > fil1, ps ax > fil2, en mens den kjørte og en etter jeg stoppet den med å bevege musen), men jeg kan ikke se noen forskjell på de to filene... Det eneste screensaveren viser er den veldig tette grid'en med svart-hvitt og en stor/listen (varierer) 'X' som jeg tror beveger seg veldig sakte rundt, noen som vet hva dette er og/eller hvordan jeg fjerner faenskapen? Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 hvilken window manager kjører du? jeg kjører red hat selv. og jeg har slått av screen saveren min. etter et kvarter så slår skjermen seg rett å slett av. slik som jeg har gitt red hat beskjed om. og hvis det er samme måten, så kan du å inn i screener, og tar av skjermbeskytteren. og setter på en vis tid som skjermen din skal stå på til den slår seg av. Lenke til kommentar
HKboss Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Han har skrevet hvilken window mangager han bruker... go for it will... lol! :-? Lenke til kommentar
Pango Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 Nå har jeg glodd litt mer på dette dritet... det ser ut til at det er en screensaver integrert i selve wmaker binary'en, dette har jeg kommet fram til pga den screensaveren starter _bare_ når jeg kjører wmaker, og ikke når jeg kjører f.eks KDE eller GNOME, så da gjenstår det bare å finne ut hvordan man forteller jævla wmaker å ikke kjøre driten. Noen som vet hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå