Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Go Bergen bredbånd - Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Jeg mente mer at om han sier opp hos NGT og de går ut og kobler ned linjen hans, så må han ut med montøravgift til GoBergen for å koble den opp igjen. Om han bestiller hos GoBergen (og ikke har bindingstid hos NGT), så foretas det et operatørbytte og han må derfor ikke betale for montør. Dette står også på GoBergen sine sider.

GoBergen er ikke en bedrift som bygger en større kundemasse for å selge den videre - DET er vissvass.

Endret av hsds
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Virker som det er veldig delte meninger her hva angår stabilitet. Dere som har klaget på dette, har dere nå få det ordnet, eller er linjen fortsatt ustabil. Er fristet til å prøve ut gobergen, men ngt sin stabilitet veier tungt.

Jeg bridget min d-link DIR 635 med speedtouch 645i'en...

MED EN GANG ETTERPÅ, kunne jeg game!

Hvordan har stabiliteten vært siden du gjorde dette? Er klar over at den virket å være bra umiddelbart etterpå, men er den fortsatt bra? Eller kanskje du har byttet ISP siden sist?
Lenke til kommentar
Jeg mente mer at om han sier opp hos NGT og de går ut og kobler ned linjen hans, så må han ut med montøravgift til GoBergen for å koble den opp igjen. Om han bestiller hos GoBergen (og ikke har bindingstid hos NGT), så foretas det et operatørbytte og han må derfor ikke betale for montør. Dette står også på GoBergen sine sider.

GoBergen er ikke en bedrift som bygger en større kundemasse for å selge den videre - DET er vissvass.

Sa vel etter mitt syn, har sett flere slike leverandører gjøre det samme (eks Ventelo/Bluecom, som nå skal selge).

Jo han _må_ betale for montør, er vanlig praksis det i såfall... om GoBergen ikke sponser dette, da NGT har eget stamnett og det samme gjelder GoBergen må det ut en montør å koble om, dette koster vanligvis en del kr og øre.

Etter litt søk ser det også ut som om de sliter med økonomien?

http://sesam.no/search/?c=yap&q=Combit...d12a4cd5d7f1732

Ikke sikker på at dette er reelt, men tyder ikke bra.

Håper selfølgelig at de leverer varene og at det blir noe bra, men avventer uansett å ser hvordan ting fungerer, har veeeeldig lite lyst å sitte på en syk utstabil linje :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...