Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Go Bergen bredbånd - Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Vi har fått en del klager, ja. Det går på useriøse selgere og dokumentforfalskning, blant andre ting. Folk kjenner ikke igjen avtalen når den kommer i posten, for det var ikke det de ble enige med selgeren om.

Gar det pa ping, latency, hastighet? Det er vel det vi lurer pa i denne traden?

At man har fatt tilsendt feil regning skjer vel av og til og burde ikke vaere noe prob. Eller kanskje det er det med Comitel? Og hvis det er det burde de vel fa orden i det?

Lenke til kommentar

Etter å sett over siden, så ligger de egentlig på samme prislinje som NGT.

Dette da med tanke på at du betaler en god del i oppstartsgebyr hos GO Bergen.

Har også tatt en telefon til GO Bergen for å finne ut meir om de, men dette tok 10min i kø på salg. Som da kan tyde på lite bemanning. Men konkluderer selvsagt ingenting her, men om noken har testet linjene i praksis. Hadde det vært fint å høre litt fra dere.

Men dei kunne spart oss dei klyse rosa bussane :p

Lenke til kommentar
De ligger da vitterlig ikke på samme prislinje som NGT. NGT skal ha 469 pr. måned for 20Mbit, mens GO bergen skal 349 pr. måned. Det er over 100 kr forskjell i måneden.

8541457[/snapback]

Sorry glemte å skrive at eg er student, så ser litt på andre priser.

Men med tanke på gebyrene du får hos GO Bergen i forhold til NGT som student, så er det penger spart ved å velge et abb hos NGT. Etter mitt syn iallefall, og erfaringsmessig så har små operatører ofte en del problemer.

Men det virker som ingen kjenner til GO Bergen noke spesiellt.

Lenke til kommentar

Jeg signet meg opp på rema1000

Ingen oppstartsgebyr, ingen binding!!

må betale for routeren, men.. Det måtte jeg også gjøre for trådløs hos ngt!

jeg vil jo spare over 1500kr året på å bytte... så det var ikek så mye å tenke på..

Eneste som er litt dårlig, er at de kobler om linjen min i dag, men routeren får jeg ikke før i morgen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...