Ksungam Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Er 17 år, født i 1989. Tror jeg har fått noen sånne selvangivelse papirer, mamma gav meg hvertfall noe slikt. Har ikke giddet å bry meg om det. Jeg har ikke jobb, og ingen inntekt bortsett fra at jeg har fått et par tusen i vgs stipend. Hva skjer om jeg ikke gidder å levere den? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) det blir vell først purringer og slik tror jeg... men tar deg ikke mer enn 2 minutter og svare da, du kans svare på sms, eller på internett Endret 29. april 2007 av Espen pai Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 fin den siden der det er en faktura. sjekk litt oppe på siden om det står noe under feltet "restskatt". Står det ikke noe der, så er det ingen ting å bry seg med. om det derimot står at du har restskatt, så vil du får purring om du ikke betaler innen i morgen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Du skal bare se gjennom at det stemmer, så er det bare å levere på internett. Tar deg maks 5 min. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Enkleste er å sende en sms. Det står hva du skal skrive på siden, er bare et lite nummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå