hyp3z Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei, Jeg fikk nylig en brukt Sony Ericsson W810i, som jeg nå har brukt aktivt i 1 mnd. Har tatt masse bilder med den, og satt i 2 GB minnekort. Alt har fungert helt knirkefritt. Nå plutselig kommer ikke søker-vinduet lengre opp når jeg prøver å gå inn på kameraet i menyen. Det samme skjer dersom jeg trykker direkte på den dedikerte kameraknappen. Det vil si, kameravinduet kommer opp i 1 sekund - er helt svart, for så å lukke seg selv igjen. Jeg har prøvd både med og uten minnekort, prøvd å resette innstillinger, og også totalt tilbakestilling. Er det noen som kjenner til problemet, evt har noen tips? Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Etter å ha lest litt på unlock.no forumet (http://forum.unlock.no/lofiversion/index.php?t11179.html) virker det som om det er ledningen mellom kameraet og mobilens kretskort som har "hoppet av". Er visstnok flere K750 som har hatt dette problemet. ** Oppdatert Har nå levert inn på Nordialog for reperasjon, mulig kabelen/bryteren måtte byttes. For de som lurer så kommer det på ~400-500 kroner . Endret 30. april 2007 av hyp3z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå