Gå til innhold

media player 11 spiller ikke dvd.

Anbefalte innlegg

Etter å ha formatert Vista for femte gang så langt så får jeg merkelig nok ikke til og spille dvd filmer og vob filer med mediaplayeren. Tror kanskje jeg glemte og velge hvilke filer som skulle støttes under configurasjonen av spilleren men den finner jeg ikke i ettertid. Noen som vet hvordan dette kan fikses?

Eventuelt reinnstalleres?

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja har vlc liggende. Men når jeg har rippet en dvd film til dataen i vob filer så klarer media playeren og starte dvden fra starten av når jeg åpner hvilken som helst av vob filene. Vlc spille bare den ene filen jeg har valgt.

Lenke til kommentar
Ja har vlc liggende. Men når jeg har rippet en dvd film til dataen i vob filer så klarer media playeren og starte dvden fra starten av når jeg åpner hvilken som helst av vob filene. Vlc spille bare den ene filen jeg har valgt.

8502790[/snapback]

prinsippet dra alle filene inn i vlc evt hele mappa

Lenke til kommentar
høres ut som det er på tide å laste ned wmp 11 selvom det er av lite nytt windwos er fattig:)

men nero showtime er jo også greit hvis duer avhengig av en lett håndterlig spiller

8504261[/snapback]

Det har jeg faktiskt innstalert. Klarte endelig og innstalere Nero Essentials på Vistaen min :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...