saluttknall Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei? Jeg vil gerna ha et norskt forum hvor jeg kan diskutere ach lese tråder om Lord of the rings? Vett du om noen slige forum må du gi meg beskied? Hilsen Saluttknall, btw hvor ble det av grumpysmilien? Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei? Jeg vil gerna ha et norskt forum hvor jeg kan diskutere ach lese tråder om Lord of the rings? Vett du om noen slige forum må du gi meg beskied? Hilsen Saluttknall, btw hvor ble det av grumpysmilien? 8499484[/snapback] jo... hadde vært fint det. men vi vil ha det på norsk... lord of the rings heter ringenes herre på norsk... eller Ringdrotten Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tolkiens.net er kanskje noko for deg. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) EDIT: Mistforsto heile emnet Endret 30. april 2007 av Dunedain Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Vil bare nikke bekreftende til det Torbjørn T. sa. Tolkiens.net er norges største for Lotr. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Mhm, Tolkiens.net er en aldeles ypperlig side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå