Gå til innhold

Oppdatert: Hvilken PC bør jeg velge? Se siste post

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal gi deg enda ett tilbud å vurdere. http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=46501, en maskin som oser kvalitet. Tastaturet er en drøm! her er alle knapper som du finner på et vanlig tastatur, dvs, det er ikke num pad men CTRL tasten er på riktig plass og enter knappen er like stor som den skal være. Ytelsen er utrolig bra og jeg klarer rett og slett ikke finne noen maskiner som kan måle seg med denne. I så fall må det være Compal HEL80, men da denne ikke har et spesifikt merke så holder jeg meg unna. Toshiba vet jeg står for kvalitet, og når man får en så god maskin til en så lav pris sier jeg bare løp og kjøp.!

Lenke til kommentar

Gratulerer med ny maskin da, får håpe du blir fornøyd. Du må vel snart ha vurdert samtlige maskiner ute på markedet, så vi får tro du har funne den rette for deg nå. Maskina du har valgt git ihvertfall mye for pengene

Lenke til kommentar

Takk for konstruktive svar.

Jeg kan fortelle at den vanlige grundigheten min - er også min forbannelse; Jeg er vel snart IP-Bannlyst fra nesten samtlige webshoper i dette langstrakte land på grunn av overskridelse av båndbredden uten å kjøpe noe.. Begynte å bli sykt lei..

Er faen ikke lett dette. Det skal være visst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...