Bozzeye Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Har brukt iTunes ei stund nå og vil skifta. Nokon som kan komme med tips og seie kva funksjonar dei har? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Nokon som kan komme med tips og seie kva funksjonar dei har? Hva om vi prøver omvendt - du kommer med bedre beskrivelse av hvilke funksjoner du trenger eller kan tenke deg, så tar vi det derfra? Gjør du en liten innsats med spørsmålet, får du også bedre svar. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Kva var det du sakna i iTunes? Brukar sjølv det og er veldig nøgd. Skulle eg valt eit anna program måtte det nok blitt MediaMonkey. Som for øvrig har ein eigen tråd her på forumet. I staden for at eg skal ramse opp alle funksjonar kan du ta ein tur innom tråden og lese litt. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Zeph: Er ikkje noko eg sakna i iTunes, men fekk berre litt lyst å prøva noko anna. Broren min brukar MediaMonkey, so det skal no gå bra. Har lasta ned MediaMonkey no, håpar eg blir nøgd med det. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Føler jeg er den eneste i verden som sitter med Winamp2 og er storfornøyd med det. Liten, enkel og gjør akkurat det den skal. Spiller også av alt med rette plugins. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Koser meg med Winamp 5, jeg, liker det minimale samtidig som jeg liker å 'følge med i tida' - ergo bruker jeg ikke Winamp 2. Trenger ikke flere funksjoner for å spille av musikk. Musikkbibliotek trenger jeg heller ikke, da jeg sikkert er litt gammeldags og bruker filsystem og hierarki for å sortere. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg ville gått for Winamp. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Btw: Deliplayer, hvis du er glad i å kunne konfigurere. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Føler jeg er den eneste i verden som sitter med Winamp2 og er storfornøyd med det. Liten, enkel og gjør akkurat det den skal. Spiller også av alt med rette plugins. 8499559[/snapback] Winamp 2.x er jo den beste noen gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå