Donkey Kong Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg hadde gledet meg i mange uker. Endelig skulle jeg få bf1942, som bare har fått god kritikk, til jul. Jeg klarte ikke å vente. kl 8.30 om morgenen julaften åpnet jeg gaven, løp ned på datarommet og innstallerte spillet. Det gikk greit, men da jeg skulle spille var det ikke farge på spillet. Det var bare litt blått og litt svart noen steder. Jeg kunne så vidt se noen åser og et gevær jeg hadde foran meg. Dette tenkte jeg selvfølgelig kunne fikses, men ingenting virker. Jeg prøver å sette oppløsningen lav, meddels og høy. Det samme gjør jeg med grafikken og alt det andre, men ingenting skjer. Blir grafikken på høy, klikker spillet. Jeg har: 599 megahetz( minimum på spillet er 500, anbefalt,800) 80 gigabyte( mye hæ) 128 megabyte minne(ram) 128 er minimum, 256 anbefalt Er det noen som vet om en kombinasjon med grafikk og oppløsning jeg kan bruke? Har noen en løsning? Hjelp, ellers går jula i vasken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 prøv å patche det.. laste ned nyeste drivere og sett ALT på minimum.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 En på jobben min hadde akkurat samme problem. Det løste seg med den nyeste driveren fra NVIDIA. Har du et Geforce, TnT eller annet NVIDIA-basert kort er det bare å besøke www.nvidia.com og laste nyeste skjermkortdriver. Lykke til. Håper det fikser seg. Ingenting er kjedeligere enn julepresanger som ikke funker. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Det er straffen for å åpne pakkene såpass tidlig! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hvilket skjermkort har du? Fikk samme problem med det gamle TNT2-kortet mitt. Eldre kort støtter ikke alle nye fancy finnesser (huske jo selvsagt ikke akkurat hva det var). Løsningen var å kjøpe nytt kort. Litt kjipt ja, men var verdt det Håper det ikke er det samme du sliter med. Litt drastisk å skifte skjermkort for et spill liksom. Lenke til kommentar
Bender unit 22 Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 pokkers spill bf1942 !!! har cruicial radeon9700 pro 256mb ram 40gb xp pro har prøvd alt fra cracker til cd får ikke respons!!! :x Lenke til kommentar
Hetzer Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hvis ikke skjermkortet ditt har T&L motor så kan du ikke spille bf1942. Gamle Pc'n hjemme har et Kyro2 kort og mangler da T&L motor og fikk akkurat de problemene du nevnte da jeg prøvde å spille det på den. "Blå" grafikk...kjipe greier Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Hvor mye koster et t&l skjermkort, som jeg trenger til å spille bf1942? Lenke til kommentar
Hetzer Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Et Gefroce4 MX skal du vel kunne få for 600-700 kr og oppover....uten at jeg vil anbefale disse kortene så varmt. Kommer an på hvor mye penger du ønsker å bruke...Et Geforce3 Titanium ville vært det beste tror jeg. Ser at maskinen din ikke henger helt med i svingene lenger så Geforce4 Titanium eller Radeon 9700 ville blitt litt "overkill" å sette i en sånn maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå