powa Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hej Jag söker för tillfället jobb i Oslo, som softwareutvikler. Jag är siv.ing. och har 5 års erfaring från Java- och C-uvikling. Vad för slags lön borde jag begära? Är det någon som har en ungefärlig siffra? 400', 500', 600'? Tacksam för svar. Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Litt vanskelig å si, kommer veldig an på selskap osv, men jeg vil si 450-500. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Opptil 500 som utvikler 500+ som senior utvikler Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Interessant at det kommer forespørsler på svensk, jeg har igrunnen lurt på hvorfor det ikke har vært mer interesse for IT fra svensk side, spesielt når det er så mange svensker i tjenesteyrker i Oslo. Når det gjelder lønn, kan du sjekke sivilingeniørsstatistikken her: http://www.tekna.no/lonn/ Med 5 års erfaring blir det da ca. 450000. Lenke til kommentar
arnesef Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Interessant at det kommer forespørsler på svensk, jeg har igrunnen lurt på hvorfor det ikke har vært mer interesse for IT fra svensk side, spesielt når det er så mange svensker i tjenesteyrker i Oslo. Når det gjelder lønn, kan du sjekke sivilingeniørsstatistikken her: http://www.tekna.no/lonn/ Med 5 års erfaring blir det da ca. 450000. 8674759[/snapback] Kan ikke svare for IT bransjen men jeg var i et möte i Göteborg i August i fjor med avdelingsledere fra min arbeidsgivers svenske eierselskap, og samtlige av de ga uttrykk for at de hadde stort behov for folk men at det ikke fantes nok folk å ansette i Sverige. Dette var dog relatert til mobil/telekom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå