froZZo Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 jeg lurer da på om filmen Flags of our fathers er verdt å dra på kino og se. har du sett filmen så si hva dy syns om den Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 noen må ha sett filmen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Den er da evig gammel? Husker jeg så den for leeenge siden på kino Men jeg syns den var helt grei, litt lite action og litt for mye snakking imo. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Den er da evig gammel? 8498877[/snapback] Wtf? Den er fra 2006. Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 er det krigsfilm med masse action du vil ha, så... nei... er det en dokumentar om hvordan et bilde ble tatt så... ja Jeg mener at den filmen ikke er verdt å se... 97 % av filmen går ut på at usa vil tjene penger til hæren ved å vise frem et bilde, så at folk tror at alle soldatene er helter og dermed donerer penger til hæren... resten er krig du må kanskje ta med i beregningene at jeg liker filmer der allt er krig og ingenting politisk dritt som ødelegger speninga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå