Gå til innhold

Dell XPS m2010 eller m1710?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Skal kjøpe meg en ny bærbar og er litt usikker på hvilken av disse jeg skal kjøpe

Ikke tenk på hva de koster, prisen er uten betydning (nei, jeg har ikke ræva full av penger, men har fått et godt tilbud på disse gjennom firma).

Er interressert i å spille spill som Crysis og andre visuelle herligheter i femtiden.

Ønsker for og motargumenter, helst ikke nevn det andre har sagt før deg.

Takk folkens;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ikke særlig "fremtidsrettet" hvis du ikke tenker på DX10-kompatible kort. Menmen.

Ellers bør jo du vite hva du vil. Begge PCene er kraftige, men hvor 1710 er "bærbar" er 2010 en virkelig "slepbar" maskin og egner seg ikke som en maskin man tar med seg hver dag på jobb.

Lenke til kommentar

je, tenkte på det.

m1710 er likssom bærbar, den kan jeg ta med meg f.eks på skolen o.s.v og den har et bedre skjermkort som jo er viktig når man skal spille:)

M2010 er HOT! Wow faktor til 1000, men denne pcen er slepbar (men du får en 20 tommer), og er ikke ati x1800 godt nok?

Lenke til kommentar

XPS M2010 har vel tidligere blitt erklært som ett ikke spesielt godt kjøp, du bør ha ett reellt behov for akkurat en slik pc før du kjøper det som for eksempel kan klassifiseres som en smidig stasjonær pc med ett helt elendig pris/ytelses-forhold, som rett og slett verdens største (og mest spesielle) laptop, eller som ett penere alternativ til en stasjonær pc i ett trendy møblert kontormiljø.

Har du behov for å til enhver tid ha med deg en 20" skjerm og er villig til å betale mye for det og å dra på hele 8 (!) kg pc, så kjøp, ellers er 1710 på ganske mange måter ett bedre alternativ (vekt, størrelse, ytelse og pris/ytelses-forhold)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...