Civix Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Hei! Nå er det endelig min tur til å kjøpe ny pc. Før jeg sender bestillingen mottar jeg gjerne kommentarer fra dere andre. Se handlevogn HER Hva synes dere? Vil alle komponentene være kompatible? PS: Jeg vet at kablene må kjøpes separat. Civix Endret 29. april 2007 av Civix Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Du må huke av "vis for alle" Lenke til kommentar
Civix Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Du må huke av "vis for alle" 8498359[/snapback] Hmm, jeg har gjort det.. Bedre nå? Civix Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Du må også lenke til den publiserte handlevogna: Lenke Lenke til kommentar
Civix Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Du må også lenke til den publiserte handlevogna: Lenke 8498388[/snapback] Takk! Da er lenken i orden. Noen kommentarer på oppsettet? Civix Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Synes det ser greit ut. Neste generasjon hovedkort er da på vei (Intel P35 ETA ca 10. mai). Lenke Kanskje vurdert billigere harddisker som WD 500 eller en Hitachi Deskstar 7K1000 750 GB SATA . Skal yte veldig bra, men koster noe mer pr GB. Lenke til kommentar
Civix Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Takk for svar. Hva er nytt i neste generasjons HK? Er redd for at det kanskje ikke klokker like bra.. Etter det jeg vet er Seagate sine disker stille, og det er viktig for meg. I tillegg har man fordelen med 2 disker at viktige ting kan legges på begge diskene, slik at man har en backup om den ene ryker. Civix Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Intel P35. Vanskelig å si hvordan de overklokker før en ser konkrete tester av hovedkort. Hitachi disken skal være meget stillegående. Er da alltid greit å ha backup. Tror ikke WD diskene bråker noe særlig. Samsung produserer meget stillegående disker. Lenke til kommentar
Civix Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Takk for link, leser siden nå. Skal ta dette med i vurderingen. Andre kommentarer? Civix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå