canaletto Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei Skal bygge en HTPC og lurte på om hva slags kabinett jeg skal velge. Har sett litt på et par med LCD 7" touchskjerm. Feks Zalman HD160XT HTPC MGE HT-1 HTPC Silverstone SST-LC18B Det første jeg luere på om er det noen har testet noen av de kabinettene? Det andre er at hvordan man kan bruke den lille skjermen når hoved displeyet er på 2560x1600 og denne skjermen støtter bare 1024x768. Kan man clone de to med og ha samtidig forskjellige oppløsninger? Lenke til kommentar
orjank Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 HeiSkal bygge en HTPC og lurte på om hva slags kabinett jeg skal velge. Har sett litt på et par med LCD 7" touchskjerm. Feks Zalman HD160XT HTPC MGE HT-1 HTPC Silverstone SST-LC18B Det første jeg luere på om er det noen har testet noen av de kabinettene? Det andre er at hvordan man kan bruke den lille skjermen når hoved displeyet er på 2560x1600 og denne skjermen støtter bare 1024x768. Kan man clone de to med og ha samtidig forskjellige oppløsninger? 8498172[/snapback] Kan anbefale dette forumet for HTPC oppsett og tester. http://avforum.no/forum/htpc-hometheaterpc...-prisdiskusjon/ De holder blandt annet på og bygge en HTPC med Zalman HD160XT kabinettet som du har på listen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå