Gå til innhold

Hvorfor hakker alltid AoE2 i nettverk?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg liker godt å spille Age Of Empires 2 - The Conquerors i nettverk med familie og kammerater, men problemet er at spillet alltid hakker. Spillet stopper opp annenhvert sekund, og står gjerne stille i et halvt minutt innimellom.

Jeg har prøvd det meste tenkelig; nye drivere, lagt inn Windows på nytt på alle pcer, slår av alt i bakgrunnen og lagt inn SP2. Uansett hakker det like mye på min relativt kraftige pc som det gjorde på min eldgamle PII-333.

Har noen en genial løsning som gjør at spillet slutter å hakke? Det ville gjort meg veldig takknemlig.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg liker godt å spille Age Of Empires 2 - The Conquerors i nettverk med familie og kammerater, men problemet er at spillet alltid hakker. Spillet stopper opp annenhvert sekund, og står gjerne stille i et halvt minutt innimellom.

Jeg har prøvd det meste tenkelig; nye drivere, lagt inn Windows på nytt på alle pcer, slår av alt i bakgrunnen og lagt inn SP2. Uansett hakker det like mye på min relativt kraftige pc som det gjorde på min eldgamle PII-333.

Har noen en genial løsning som gjør at spillet slutter å hakke? Det ville gjort meg veldig takknemlig.

Hilsen,

efikkan.

8497962[/snapback]

Skjer dette når alle har 200 units hver på brettet? :)

Lenke til kommentar
Hei!

Hilsen,

efikkan.

8497962[/snapback]

Skjer dette når alle har 200 units hver på brettet? :)

8498091[/snapback]

Det skjer som regel helt fra begynnelsen. Men innimellom kan det gå helt glatt, og så hakker det igjen.

Jeg har prøvd tre ulike versjoner av spillet.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...