efikkan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei! Jeg liker godt å spille Age Of Empires 2 - The Conquerors i nettverk med familie og kammerater, men problemet er at spillet alltid hakker. Spillet stopper opp annenhvert sekund, og står gjerne stille i et halvt minutt innimellom. Jeg har prøvd det meste tenkelig; nye drivere, lagt inn Windows på nytt på alle pcer, slår av alt i bakgrunnen og lagt inn SP2. Uansett hakker det like mye på min relativt kraftige pc som det gjorde på min eldgamle PII-333. Har noen en genial løsning som gjør at spillet slutter å hakke? Det ville gjort meg veldig takknemlig. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei! Jeg liker godt å spille Age Of Empires 2 - The Conquerors i nettverk med familie og kammerater, men problemet er at spillet alltid hakker. Spillet stopper opp annenhvert sekund, og står gjerne stille i et halvt minutt innimellom. Jeg har prøvd det meste tenkelig; nye drivere, lagt inn Windows på nytt på alle pcer, slår av alt i bakgrunnen og lagt inn SP2. Uansett hakker det like mye på min relativt kraftige pc som det gjorde på min eldgamle PII-333. Har noen en genial løsning som gjør at spillet slutter å hakke? Det ville gjort meg veldig takknemlig. Hilsen, efikkan. 8497962[/snapback] Skjer dette når alle har 200 units hver på brettet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Hei! Jeg liker godt å spille Age Of Empires 2 - The Conquerors i nettverk med familie og kammerater, men problemet er at spillet alltid hakker. Spillet stopper opp annenhvert sekund, og står gjerne stille i et halvt minutt innimellom. Jeg har prøvd det meste tenkelig; nye drivere, lagt inn Windows på nytt på alle pcer, slår av alt i bakgrunnen og lagt inn SP2. Uansett hakker det like mye på min relativt kraftige pc som det gjorde på min eldgamle PII-333. Har noen en genial løsning som gjør at spillet slutter å hakke? Det ville gjort meg veldig takknemlig. Hilsen, efikkan. 8497962[/snapback] Skjer dette når alle har 200 units hver på brettet? 8498091[/snapback] Det skjer som regel helt fra begynnelsen. Men innimellom kan det gå helt glatt, og så hakker det igjen. Jeg har prøvd tre ulike versjoner av spillet. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Skjer dette når alle har 200 units hver på brettet? Det gjør det her Men er dette så krevende for nettverket at det skal hakke? Det er jo ikke akkurat noe state of the art spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå