Gå til innhold

Moderator Marley - Les reglene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
#13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage.

Andre som også burde lest retningslinjene?

Du burde i det minste klare å komme med eksempler!

Lenke til kommentar

Sikkert, vente ikke 10min med å lage innlegget. Problemet er at jeg startet en tråd;

Quiz; Gjett hvilket sted jeg skal frem til?

Denne tråden er helt lik mange andre tråder på forumet, bortsett fra at den handler om et anet emne...

Lenke til kommentar

Hei jj_89.

En viktig ting når du skal påpeke andres feil er å sørge for å ikke begå de samme feilene selv. La meg sitere meg selv fra tråden dette omhandler:

Dette blir ansett som en telletråd, og derfor stenges. Alle reaksjoner på modereringen kan tas opp med undertegnede privat via PM, ikke i en tråd på forumet. :)

Nå er disse to linjene veldig viktige, da de også står poengtert i våre sagnomsuste retningslinjer som du skal lese, forstå og godta før du begynner å poste i forumet.

#13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage.

Det uthevede er her det virkelig vitale momentet.

For å klargjøre: Dersom du er uenig med en moderators avgjørelse, ta det opp med han/henne privat via personlige meldinger eller mail. Det er IKKE nødvendig å lage et emne i forumet. :)

Og med et slag av min hammer er denne tråden stengt. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...