bruceh Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei, Jeg har et speedtouch546t modem med telenor abb. det fungerer bra når en setter nettkabelen direkte i modemet. Problemet er å få satt opp netgear WGR614 trådløs ruter med dette nettet. Jeg har resatt netgear`n, og siden den ikke ser ut til å sende ut noe trådløst signal, forsøker jeg å koble den til pc via kabel. Når jeg da går inn på 192.168.1.1 så finner netgear`n ut at jeg har PPTP tilkobling og vil deretter at jeg skal sette inn passord og brukernavn fra ISP. Jeg skriver inn bruker og passord men deretter er det bare en beskjed "finner ikke siden" eller lignende husker ikke helt. Synes det er rart at jeg må legge inn den brukerne og passordet her, siden jeg har nett når jeg kobler direkte på modemet. Jeg hadde tenkt at jeg bare skulle inn på ruterern for å sette kryptering osv, men så enkelt var det visst ikke, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Gå inn på 192.168.1.1/CA_HiddenPage.htm og slå av wizarden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå