Andeby Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg skulle gjerne hatt meg noen nye høyttalere men vet ikke hvilke jeg skal velge. De skal helst ikke være mye over tusenlappen. Takker for svar(hvis jeg får noen ). Mvh. Andeby Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Disse Lar brukererfaringene tale for seg. Er du ute etter 2.1 eller 5.1? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Disse Lar brukererfaringene tale for seg. Er du ute etter 2.1 eller 5.1? 8497715[/snapback] Jeg er ute etter 2.1, det glemte jeg og skrive Og jeg har sett litt på de der, men jeg venter og ser litt till, og hvis jeg ikke får noen bedre forslag går jeg for de der Takker for svar. Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Disse Lar brukererfaringene tale for seg. Er du ute etter 2.1 eller 5.1? 8497715[/snapback] Jeg er ute etter 2.1, det glemte jeg og skrive Og jeg har sett litt på de der, men jeg venter og ser litt till, og hvis jeg ikke får noen bedre forslag går jeg for de der Takker for svar. 8497799[/snapback] Om du hadde vært smart hadde du søkt i forumet da det finnes 100vis av tråder om dette, og alle som svarer vil svare på grunnlag av egne kriterier, noen verdsetter høy lyd med (for meg) overdreven bass og for svak mellomtone(les: alle Logitech og Creative), andre vil ha et lydbilde så nære hifi man kan komme(les: markant men ikke overdreven diskant, tydlig mellomtone og kontrollert bass til en høyere pris) Der førstnevnte kriterie vil passe til musikk alá Dance, hiphop, trance, men sistnevnte vil passe mere all-round alt fra Jazz, rock/metal, klassisk og også alle de førstnevnte, bare med typisk noe mindre 'dunk dunk' effekt av bassen. Så bra om du spesifiserer bedre Endret 1. mai 2007 av RoosterX Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Så bra om du spesifiserer bedre 8510835[/snapback] Hmm...jeg hører mest på black metal for tiden men jeg hører også på mye annet, mest innen metal. Jeg har mest lyst på noe som både spiller høyt og har bra lyd. Men så skal jeg ikke bruke så veldig mye penger på det heller. Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 hmm, Logitech Z-2300 2.1. litt over tusenlappen dessverre Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 hmm, Logitech Z-2300 2.1. litt over tusenlappen dessverre 8511040[/snapback] Allerede postet før deg, men takk uansett Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 No problemo, det var så meget Lenke til kommentar
Loffen^ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg er ute etter 2.1, det glemte jeg og skrive 8497799[/snapback] Jeg har Creative I-Trigue 3330 og det funker fett til både Spill, Musikk og Filmer. Kvalitet for en billig penge. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg har Creative I-Trigue 3330 og det funker fett til både Spill, Musikk og Filmer. Kvalitet for en billig penge. 8511259[/snapback] Hmm... de virka jo også ganske bra, får se litt till. Men takk for svar Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hmm...jeg hører mest på black metal for tiden men jeg hører også på mye annet, mest innen metal. 8511026[/snapback] Jeg har Z-2300 og jeg har samme bruksområde på de som deg, altså metal. De presterer ikke mer enn greit på dette området, men om du tar deg litt tid til å stille inn skikkelig med equlizer blir det brått mye mer fornøyelig. Men de spille høyt kan de, uten forvrengninger. Eneste problemet som sagt er at bassen blir veldig dominerende og buldrende, istedenfor dunkende og slående. Jeg har opplevd at bilder har rast fra veggene med den bassen. :] DVD hylla mi klappet også sammen, men jeg vet ikke om det var kun pga bassen. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 DVD hylla mi klappet også sammen, men jeg vet ikke om det var kun pga bassen. 8511617[/snapback] xD Hørtes ikke bra ut Men det kan godt være at jeg går for dem. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Har noen her kjøpt noe fra Yaha.no? Det er den billigeste plassen som har Logitech Z-2300 på lager Edit: glem det, bestilte fra amentio Endret 2. mai 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå