a_bug Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Har idag følgende: matrox g400 15 meter s-video kabel panasonic 28" tv Har hørt at billedkvaliteten skal bli dårlig med alt over 5m s-video kabel. (mitt oppsett gir sylskarpt bilde) Noen som har noen erfaringer med dette? Tenker nemlig å oppgradere grafikkortet. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 tror ikke det,jeg har brukt min 10 meters kabel i noen år allerede, funker bra!! Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Du vil merke det hvis du har prosjektor og stort leret, men ikke på en liten 28" TV. Lenke til kommentar
viggo Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Driver faktisk å kjøper meg prosjektor nå. Hva slags problemer kan jeg komme borti? Det er en ASK A6. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Jeg kjører på prosjektor,jeg merker ikke noe dårlig kvalitet i forhold til en tometers kabel. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Bruker projektor og dvd spiller i hjemmekinoen med 15m Monster S-video, merker ikke forskjell på 5m og 15m kabel. Muligens siden kabelen kostet 4000kr, vet at billigkabler blir verre og verre for hver meter. Monsteren er megafeit (sikkert meget god skjerming), ca. like feit som en sprittusj. Hvis du har sett sånne tynne kabler som følger med videokamera/dvd spiller osv skjønner du at de bare MÅ være dårlige, er sikkert INGEN skjerming på dem. De er jo ofte tynnere enn nettverkskabler... [ Denne Melding var redigert av: shahin på 2002-01-01 15:46 ] Lenke til kommentar
joker Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 jeg bruker en 10M med skjærm kabel (fra IT butikken) Det fungerer meget bra til prosjektøren. Prøvde med Svhs men ble ikke fornøyd med bildet (ca 2 meter "billig kabel") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå