Ståle Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Har en PC, som jeg har koblet opp sann at den bruker TVen som skjerm via S-Video. Men problemet er at det er masse stoy i bildet. Jeg har ikke dette problemet hvis jeg kobler til samme TVen med den andre PCen min. Og skjermkortet er ikke sa mye bedre i den. Henholdsvis GF Ti4600 i den som stoyer, og GF FX5900 i den som ikke stoyer. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Ingen som har hatt dette problemet a fatt det fikset? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Sjekk under skjermkort instillinger at den står på s-video og at den har riktig tv type (PAL-B?). Om det virker med samme kabel på en annen pc ligger problemet ditt i skjermkortinstillingene dine. Prøv deg litt frem og du finner det nok ut ganske enkelt;) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Nope, ingen settings i nVidia sitt kontrollpanel gjorde det noe bedre. hmm =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå