FuNsTyLe Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tenker å kjøpe meg Panasonic FX07, men jeg aner virkelig ikke hvilket minnekort jeg skal bruke sammen med det. Er det kort på komplett.no som heter Kingston Secure Digital 2048MB Elite Pro SD-Card. Det kommer opp på "tilbehør til dette kameraet".. Men jeg er ikke riktig sikker på om det funker jeg. Noen som vet? Takk:) Lenke til kommentar
jammi Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Kommr det opp som "tilbehør til kameraet", fungerer det nokså sikkert Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Panasonic bruker SD kort, så kortet skal passe det. Men det kan være lurt å legge i en hundrelapp eller noe sånt ekstra for et Sandisk kort da de er kjent for å være de mest stabile kortene, og reduserer faren for mistede bilder/krasjet kort. Men Kingston er ikke så verst om Komplett ikke selger Sandisk. Så lenge du holder deg unna Twinmos og andre jallamerker, så skjer slike feil sjelden. Lenke til kommentar
FuNsTyLe Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Okey, takker og bukker:) Hørt mye dårlig om de Twinmos kortene ja, skal holde meg unna! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå