Ed Hunter Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Har kjøpt en TwinMos 256 MB DDR ram PC2100 CL2,5 184-P brikke.... Har en nøyaktig lik brikke før av, trudde jeg helt til jeg satt inn den nye brikken! Fikk bare ene til å virke uansett.... Sjekket BIOS instillingene og gjor slik at den tellte minne senere. En kamerat sa at det er forskjell om du har registered eller un-registered eller buffered.... Det står ingenting om hva type ram jeg har kjøpt, ingenting om at det er registered, un-registered eller buffered!!! Passer ikke de sammen? Please trenger hjelp! God Jul.... 8) Lenke til kommentar
bass_to_the_maxx Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 hva slags hovedkort har du? hvor mange minnebanker har du? det er litt vanskelig å hjelpe vis du ikke svarer på spørsmålene over. det er lite sannsynlig at du har noen form for registered/buffered. Vis du har det, så vil du se at den ene brikken har flere "svarte chips" en den andre, samtidig som at den er høyere enn den andre. :wink: Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 Hovudkort: Abit KX7-333 Hovudkort (surprise!) Socket A (DDR) VIAKT333 ATA/133 266 Mhz. Han sa at det støttet både registered og buffered, men at det skjer konfrosjoner på dei blir brukt på same tid. Thank you and good night! Lenke til kommentar
Reanicus Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Visst jeg "spammer" her, dag etter dag, vil denne helt sikkert vere på toppen hele tiden. Kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå