AT1S Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Hei, Til uka kommer det journalister for å lage en reportasje om stefaren min. De skal ta noen bilder innvendig og utvendig, og siden stefaren min er hageekspert- og hagedesigner, burde det se bra ut. Han er borte til de kommer, og jeg trenger tips. Hvordan fjerne allt det "hvite" døde gresset lettest? Noen som har noen gode tips? På forhånd takk, Alexanderhagen Endret 29. april 2007 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tja, er ikke dette noe stefaren din burde vite / gjøre? Ellers vil det vel bli ansett som juks? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Tja, er ikke dette noe stefaren din burde vite / gjøre? Ellers vil det vel bli ansett som juks? 8497558[/snapback] Ikke når de bare skal ta bilder for å vise hvordan det ser ut Uansett er han borte til den dagen de kommer, så han kan ikke hjelpe. Tengte jeg skulle klare det, da Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tja, er ikke dette noe stefaren din burde vite / gjøre? Ellers vil det vel bli ansett som juks? 8497558[/snapback] Ikke når de bare skal ta bilder for å vise hvordan det ser ut Uansett er han borte til den dagen de kommer, så han kan ikke hjelpe. Tengte jeg skulle klare det, da 8497581[/snapback] Brenn det Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Må man ikke søke om tillatelse Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Gå ut å hell noe bensin eller White Sprit på.. Da dør det.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Han skulle fjerne det døde, ikke drepe det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Han skulle fjerne det døde, ikke drepe det Man kan ikke drepe noe som er dødt :!: Og når man brenner noe som er dødt, fjerner man det, Naziene fjerna jo masse døde Jøder i WW2 Bruk litt penger her.... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og litt på dette her... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så får du dette... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg brandt det, og det blei bra, men jeg måtte ringe bort til brannstasjonen og søke om tilatelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå