Aak1 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Som emne sier: Kritikk og kommentarer Ikke slakt meg helt da ^^ Endret 1. mai 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Fin himmel, fint fjell og fin gate (selve veien). Men resten ble bare forstyrrende.. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Du mener bilen og husene? Jeg har også et bilde uten bilen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Kunne vært interessant å se det, Aak1. Ellers var himmelen veldig pen, men huset ble litt forstyrrende. Kunne bare ha vært en siluett, nå ser man detaljene på huset. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Enig med Hein her.. Legg ut det andre bildet, også.. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 ups.. Jeg hadde det ikke likevel.. Men det går vel kanskje an å redigere bort bilen, og få detaljene litt bort fra husene... Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Prøvde å fikse det så godt jeg kan Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Joa, bedre, men likevel er det forstyrrende lys f.eks. til venstre i bildet.. Dette er jo såklart lett å fjerne, men det forstyrrer som sagt veldig mye.. Det trekker fokus vekk fra der det egentlig skal være.. Samtidig synes jeg bildet er kanskje litt for midtstilt, men det er ikke store problemet.. Fint bilde.. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Flotte greier, og mye bedre etter litt fiksing. Men tenk så tøft det hadde vært hvis det var silhuetter av mennesker på veien... Ikke at du skal begynne å redigere dem inn, det ville neppe blitt særlig bra, bare en ting å være obs på neste gang man kommer over sånne scener som mest av alt er en genial kuliss for noe mer. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Joa, bedre, men likevel er det forstyrrende lys f.eks. til venstre i bildet.. Dette er jo såklart lett å fjerne, men det forstyrrer som sagt veldig mye.. Det trekker fokus vekk fra der det egentlig skal være.. Samtidig synes jeg bildet er kanskje litt for midtstilt, men det er ikke store problemet.. Fint bilde.. 8504890[/snapback] Skal se hva jeg kan gjøre med det også ^^ Flotte greier, og mye bedre etter litt fiksing. Men tenk så tøft det hadde vært hvis det var silhuetter av mennesker på veien... Ikke at du skal begynne å redigere dem inn, det ville neppe blitt særlig bra, bare en ting å være obs på neste gang man kommer over sånne scener som mest av alt er en genial kuliss for noe mer. Hadde vert genialt med siluetter av mennesker ja ^^ Men det er ikke så alt for mye "liv" hvor bilde ble tatt Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hadde vert genialt med siluetter av mennesker ja ^^ Men det er ikke så alt for mye "liv" hvor bilde ble tatt 8505601[/snapback] Hva med en "anybody here?"-scene? Særlig med det lyset. Noen som står og ser seg rundt midt i fotgjengerfeltet feks. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Ville vert bra det, men det er vel litt sent nå.. Å det er vel vanskelig å redigere in. Jeg kan jo selvsagt prøve, men tror ikke det vil bli særlig bra. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg liker fargene i bildet veldig godt, og i motsetning til de andre synes jeg bildet med billysene var best, det gir bildet mer dybde. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 enig med sentimental her.. Jeg synes også bilen gir blilde mer dybde. Enda en ny version: Er lys refleksjonene til venstre som kommer fra det lyset jeg fjernet forstyrrende? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 I Romsdalen. Åndalsnes by, like ved romsdalsfjorden. En halvannen time kjøretur fra Molde. Familien på far-siden bor der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå