Gå til innhold

Rød Gate - Kritikk/kommentar

Aak1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joa, bedre, men likevel er det forstyrrende lys f.eks. til venstre i bildet.. Dette er jo såklart lett å fjerne, men det forstyrrer som sagt veldig mye.. Det trekker fokus vekk fra der det egentlig skal være..

Samtidig synes jeg bildet er kanskje litt for midtstilt, men det er ikke store problemet.. Fint bilde.. :)

Lenke til kommentar

Flotte greier, og mye bedre etter litt fiksing. Men tenk så tøft det hadde vært hvis det var silhuetter av mennesker på veien... Ikke at du skal begynne å redigere dem inn, det ville neppe blitt særlig bra, bare en ting å være obs på neste gang man kommer over sånne scener som mest av alt er en genial kuliss for noe mer.

Lenke til kommentar
Joa, bedre, men likevel er det forstyrrende lys f.eks. til venstre i bildet.. Dette er jo såklart lett å fjerne, men det forstyrrer som sagt veldig mye.. Det trekker fokus vekk fra der det egentlig skal være..

Samtidig synes jeg bildet er kanskje litt for midtstilt, men det er ikke store problemet.. Fint bilde.. :)

8504890[/snapback]

Skal se hva jeg kan gjøre med det også ^^

Flotte greier, og mye bedre etter litt fiksing. Men tenk så tøft det hadde vært hvis det var silhuetter av mennesker på veien... Ikke at du skal begynne å redigere dem inn, det ville neppe blitt særlig bra, bare en ting å være obs på neste gang man kommer over sånne scener som mest av alt er en genial kuliss for noe mer.

Hadde vert genialt med siluetter av mennesker ja ^^

Men det er ikke så alt for mye "liv" hvor bilde ble tatt :)

Lenke til kommentar

Hadde vert genialt med siluetter av mennesker ja ^^

Men det er ikke så alt for mye "liv" hvor bilde ble tatt  :)

8505601[/snapback]

Hva med en "anybody here?"-scene? Særlig med det lyset. Noen som står og ser seg rundt midt i fotgjengerfeltet feks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...