Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du daglig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5-6 litere. Går med konstant tørstefølelse pga. malariatabeletter. Tenk dere det og være tørst 24t\d og at det ikke hjelper og drikke!

edit: men før drakk jeg bare 1-2 liter dagen.. det var litt lite..

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar
Har sluttet å drikke vann etter dokumantaren om norske vannverk på tv... Jeg drikker flere liter melk istede(ekstra lett). Bor man i Oslo så bør man være ekstra varsom frem til det nye vannverket står ferdig :roll:

8497221[/snapback]

Hbilken dokumentar?

8497228[/snapback]

Gikk på NRK for en tid siden, husker ikke i hvilken sammenheng men det skremte meg... Er masse vannverk rundt i Norge som ikke holder mål...

Lenke til kommentar

"Mattilsynet er i gang med en landsomfattende kontroll av vannverk. Resultatene hittil tyder på at nordmenn flest får utrygt drikkevann.

Som ledd i en større tilsynskampanje med de 3600 vannverkene i Norge, har Mattilsynet de siste to månedene sjekket 74 vannverk over hele landet, meldes det i et nyhetsbrev fra Aqua Unique. I alt 360 vannverk skal sjekkes innen februar. Målet er å finne ut om vannverkene oppfyller drikkevannsforskriften. - De fleste anleggene vi har besøkt så langt leverer utrygt vann. Det er uakseptabelt at drikkevannsannleggene drives på en måte som setter abonnentenes helse i fare, sier seniorrådgiver og leder for kampanjen i Mattilsynet, Tor Odd Silset."

LINK

Bare å google så kommer det masse treff på dette....

Lenke til kommentar
Har sluttet å drikke vann etter dokumantaren om norske vannverk på tv... Jeg drikker flere liter melk istede(ekstra lett). Bor man i Oslo så bør man være ekstra varsom frem til det nye vannverket står ferdig :roll:

8497221[/snapback]

Hbilken dokumentar?

8497228[/snapback]

Gikk på NRK for en tid siden, husker ikke i hvilken sammenheng men det skremte meg... Er masse vannverk rundt i Norge som ikke holder mål...

8497251[/snapback]

Sikkert godt nok, hva har man ikke immunforsvaret til? Dyr drikker jo samme vannet som andre dyr bader og pisser i ... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...