Gå til innhold

Vannkjøling...

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig forskjellen på et vannkjølingssett til 3000 og 1000 kroner? Hvis det til 1000 kroner kan få en T-bird 1400@1750Mhz og holde den på 37 grader, er det da noe vits i å kjøpe nytt utstyr til den?

Og finnes det forresten en temperaturmåler for GPU? Får med en vannkjøling til skjermkort når jeg kjøper nå, men har ingen anelse hvor god den er. Vil ikke at kortet skal ryke :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har vel litt med kvalitet å gjøre blant annet på slangene tygon slanger er vel litt tujukere slik at du minker faren for å få leksasje,pumpene har lest noen skrekkhistorier at pumper sluter å funke og at cpu blir brent vet ikke om det er sant men men.

magnum er billig og bra,også bør du brukedestilert vann,mye bedre.

Lenke til kommentar
Sa han ikke. Ser litt hjemmebygd ut..

www.sparhell.no/tor/kabinett

så jo greit ut,men jeg syns vanntanken som er utenfor kabinetet er litt styg,kjøleblokken ligner på den første blokka til 3dfxcool den før magnum noe som er en bra blokk,radiatoren ser ut som en bil radiator noe som er greit men om settet er verdt 1900 tviler jeg på,personlig hadde jeg ikke kjøpt det og heller tatt for eksempel det settet på 3dfxcool og leggi på black ice pro radiator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...