Blib Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hva er egentlig forskjellen på et vannkjølingssett til 3000 og 1000 kroner? Hvis det til 1000 kroner kan få en T-bird 1400@1750Mhz og holde den på 37 grader, er det da noe vits i å kjøpe nytt utstyr til den? Og finnes det forresten en temperaturmåler for GPU? Får med en vannkjøling til skjermkort når jeg kjøper nå, men har ingen anelse hvor god den er. Vil ikke at kortet skal ryke Lenke til kommentar
Danny Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 har vel litt med kvalitet å gjøre blant annet på slangene tygon slanger er vel litt tujukere slik at du minker faren for å få leksasje,pumpene har lest noen skrekkhistorier at pumper sluter å funke og at cpu blir brent vet ikke om det er sant men men. magnum er billig og bra,også bør du brukedestilert vann,mye bedre. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg har kjøpt et vannkjølingssystem av en fyr, veldig billig, og lurer på hvor bra de kan være. Han sa at prisen på det var 1920 (Absolutt alt inkuldert).. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hvilket sett har du kjøpt da? Eller rettere sagt, hva inneholder det? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 Sa han ikke. Ser litt hjemmebygd ut.. www.sparhell.no/tor/kabinett Lenke til kommentar
Danny Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Sa han ikke. Ser litt hjemmebygd ut.. www.sparhell.no/tor/kabinett så jo greit ut,men jeg syns vanntanken som er utenfor kabinetet er litt styg,kjøleblokken ligner på den første blokka til 3dfxcool den før magnum noe som er en bra blokk,radiatoren ser ut som en bil radiator noe som er greit men om settet er verdt 1900 tviler jeg på,personlig hadde jeg ikke kjøpt det og heller tatt for eksempel det settet på 3dfxcool og leggi på black ice pro radiator. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Får hele pakka for 1200 kroner, det er med et Chieftec Miditower som koster 650 kroner nytt på Microplex.no (Det som det er bilde av ja) Fremdeles ikke verdt det? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Får hele pakka for 1200 kroner, det er med et Chieftec Miditower som koster 650 kroner nytt på Microplex.no (Det som det er bilde av ja) Fremdeles ikke verdt det? joda nå du sier det slik så slå til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå