Switchblade Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Noen som har peil på om det finnes POI med alle fotobokser og fartsgrenser for nedlasting til N95? Lenke til kommentar
xMATRiXx Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei, Det er jeg litt usikker på, men det går an å kjøpe denne tjenesten på www.tomtom.com. NB: GPS`en på N95 er så dårlig at du vil nesten ikke komme frem dersom du gjør som GPS sier Dersom du vil ha en mobil som du legger mest vekt på innbygd GPS, anbefaler jeg en HTC p3300, den er helt konge! Lenke til kommentar
eXt3 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Hei, Det er jeg litt usikker på, men det går an å kjøpe denne tjenesten på www.tomtom.com. NB: GPS`en på N95 er så dårlig at du vil nesten ikke komme frem dersom du gjør som GPS sier Dersom du vil ha en mobil som du legger mest vekt på innbygd GPS, anbefaler jeg en HTC p3300, den er helt konge! 8501016[/snapback] gps'en er ikke så dårlig, å du kan f.eks kjøpe en ekstern gps motaker Endret 29. april 2007 av nretnek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå