TimmyTwo Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Skal kjøpe meg Windows vista, og går for premium edition... Så har jeg sett litt rundt på priser... Tenkte jeg skulle se på psdata om de hadde noe tilbud der. Så kom jeg over denne: http://psdata.no/ps.asp?it=131662&mlevel=220303 Er dette bare en oppgraderingspakke eller noe?... Tenkte siden den var så billig. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Home Premium OEM. Kan benyttes på èn selvbygd PC. Samme versjonen som følger med en PC om du kjøper den ferdig med Vista installert. Merk: 64bit. Anbefales ikke. Endret 29. april 2007 av jonepet Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er OEM versjonen. Microsoft har fått mye kritikk for at de kjører hardere regler på OEM versjoner nå. Er ikke alle nettbutikker som selger det av de grunnene. Søk litt etter OEM reglene dems, så skjønner du Lenke til kommentar
TimmyTwo Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Hvis jeg har forstått det rett så vil det si at Vista versjonen blir bundet til PC'n, og kan ikke brukes på andre PC'r... Hvis man skifter hovedkortet så regnes dette som en ny PC Riktig? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hvis jeg har forstått det rett så vil det si at Vista versjonen blir bundet til PC'n, og kan ikke brukes på andre PC'r...Hvis man skifter hovedkortet så regnes dette som en ny PC Riktig? 8497090[/snapback] Jepp, enda mer korrekt: Vista CD-Key'en blir bundet til HK'et sitt serialnummer. Så du kan skifte alt i PC'en bortsett fra HK'et og instalere Vista så mange ganger du vill på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå