haakonts Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg spurte før angående dette her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=749896&hl= Vel det ble teleskop, og i går de første prøvebilder: http://www.flickr.com/photos/ergates/sets/72157600155484216/ Disse er tatt fra terrassen på huset vårt på Ekeberg og altså ikke under ideelle forhold. Men potensialet er der Håkon Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Bildet av slottet tatt fra verandaen deres også? I såfall har dere Kongeutsikt! Endret 29. april 2007 av ragamuffin Lenke til kommentar
Totto Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Bildet av slottet tatt fra verandaen deres også? I såfall har dere Kongeutsikt! 8497650[/snapback] DÆVEN. Det står jo at det er testet med d200 og teleskop... Jeg vil ha huset ditt.... Bra bilder:) Lenke til kommentar
SW-547 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Hei Håkon, her har du fått til en kjempegod start. Månen er fin å øve seg på. også er den ganske enkel å finne. Legg gjerne ut større formater av bildene, på den måten kan vi lettere se om det er noe som er feil. PS. Grattis med et topp teleskop! Endret 29. april 2007 av SW-547 Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Hei Håkon, her har du fått til en kjempegod start. Månen er fin å øve seg på. også er den ganske enkel å finne. Legg gjerne ut større formater av bildene, på den måten kan vi lettere se om det er noe som er feil. PS. Grattis med et topp teleskop! 8499544[/snapback] Takk for det. Sliter litt med å finne ting ja. Må nok en del lesning til før jeg har grepet på det. Bildene ligger i fullt format på flickr, bare trykk på 'All sizes'.. Håkon Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Bildet av slottet tatt fra verandaen deres også? I såfall har dere Kongeutsikt! 8497650[/snapback] Utsikten er det ikke noe i veien med. Huset er også bra Håkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå