Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

trim til derbi x-race sm

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg skall sikkert kjøpe meg ny derbi x-race sm og lurer litt på trim til den. Er ikke sikker på om det er lurt å ha på trim. Men har noen forslag til trim på derbi. Med trim mener jeg ikke bare trimpotte, men full trim med sylinder, forgasser, dyser osv. Er det noen som kan hjelpe meg? Og hvilken nettside har best og biligst trim?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første spørsmålet kommer : har du skrudd mye og hvor mye penger har du ? Tålmodigheten er også en faktor.

Trimminga :

Skal du ha over 70ccm og over klassen :midrace trimsylinder må du bytte clutch, veivlager og veiv.

Skal du ha midrace trimsylinder, altså ikke så hissig, så er det gasser, innsug, sylinder og potte og såklart en passende dyse.

Mitt oppsett som gikk passe greit :

Metrakit ProRace 70cc trimsylinder

Metrakit ProRace CDI / Coil

Metrakit ProRace effektpotte

Metrakit ProRace clutch

Malossi MHR reed

Oko 24mm Flattgasser /m 138dyse

C4 veivlager

Hebo veiv

15/48 drev

Hebo luftfilter

og mye annet piss.. Dette var til am6 da, men får det samme til derbi motor, dette har en drøy prislapp vel og merke, totalt ca kom det på 9750kr - uten ny olje og uten dyser og filter og drev og kjede..

Tingen er at man trenger så mye mer vis man skal ha over middelsgrensa, kommer man over den store trimsylinderen så blir det også mye skruing.

Speedoptions.no

Crash.no

Mc-deler.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...