kallis Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 hellu har et lite problem.... jeg fikk for ca et halv år siden en liten vibrasjon i høyre fronthjul når jeg svingte fullt over til høyre i min audi100 quattro. den har over månedene blitt større og større.. og den flytter seg mot venstre, så nå rister det bare jeg dreier et par cm på rattet. snart vil det nok riste når jeg kjører rett frem også (!) hva skjer? hva kan bende seg slik sakte men sikkert over lang tid? håper da ikke det er akslingen, det koster vel en formue å skifte Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Har du sjekket dekk og oppheng for ujevnheter eller løse deler? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Du bør finne feilen, slike vibrasjoner øker slitasjen på andre komponenter i forstillingen. Lenke til kommentar
kallis Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 nei jeg er ikke akkurat mekaniker... hadde den nylig på verksted for problemer på motsatt side. de mente det ellers såg greit ut hmm. dekk, tja. selve gummien ser fin ut.. rart om en felg skulle få slikt et problem. mene e får no bytte om å sjekke. hva ellers kan det være`? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er en drivknute! Dette er prisen å betale for å eie en Quattro. Masse akslinger og drivknuter. Som andre her har nevnt! Få dette fikset. Vibrasjonene øker slitasjen på andre deler. Lenke til kommentar
Ixil Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er en drivknute! Dette er prisen å betale for å eie en Quattro. Masse akslinger og drivknuter. Som andre her har nevnt! Få dette fikset. Vibrasjonene øker slitasjen på andre deler. 8499929[/snapback] Jepp, de bilene er kjente for å ha sånne feil.. Spes den modellen Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Rister det når du svinger på rattet når bilen står stille eller når du kjører? Går det bort når du trykker inn clutchen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå