Nutjob Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei. Eg har tenkt å gå over på ett Aerocool AeroCube kabinett . Men problemet mitt er at eg vil ha eitt veldig BRA hovedkort men har problem med å finne. Kan noken her hjelpe meg? Skal ha eitt bra oppsett inni kabinettet så hovedkortet skal ikkje vere ein "flaskehals". Takker for alle forslag Mvh zaltmann Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Du kan jo velge dette. Da bør du kunne kjøre det meste på markedet nå til dags... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Du kan jo velge dette. Da bør du kunne kjøre det meste på markedet nå til dags... 8500503[/snapback] takker. Nå står det mellom dette og dette va tycker folket? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du kan jo velge dette. Da bør du kunne kjøre det meste på markedet nå til dags... 8500503[/snapback] takker. Nå står det mellom dette og dette va tycker folket? 8502853[/snapback] Helt klart Asus kortet, å velge et Abit kort er en risikosport - er ofte MASSE bugs, både i hardware og bios, men du kan jo ha flaks..... Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Regner med det er feil i prisguidens info men Abit-kortet står oppført som at det ikke støtter dual core... Disregard, tok meg tid til å sjekke produsentens hjemmeside. Seff støtter den dual/quadcore. Endret 30. april 2007 av trettifire Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Du kan jo velge dette. Da bør du kunne kjøre det meste på markedet nå til dags... 8500503[/snapback] takker. Nå står det mellom dette og dette va tycker folket? 8502853[/snapback] Helt klart Asus kortet, å velge et Abit kort er en risikosport - er ofte MASSE bugs, både i hardware og bios, men du kan jo ha flaks..... 8502921[/snapback] greitt, vil ha eitt bra hk som det ikje er feil med, gidda ikkje å ha kødd med kortet like etter kjøp..så da gjelder det berre å bestemme seg for kva slags oppsett eg skal ta Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 skal du overklokke? hvis så er det lurt og se litt rundt etter reviews, er store variasjoner på hva de liker av hastighet på fsb.... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 skal du overklokke? hvis så er det lurt og se litt rundt etter reviews, er store variasjoner på hva de liker av hastighet på fsb.... 8505604[/snapback] jeg aner ikke hvordan overklokke men jeg vurderer å spørre om forhandleren min kan gjøre det. Jeg skal bestille inn via han(dem), så setter han den i sammen, skal høre om han kan overklokke cpu og hk til meg. Mener du at det Asus hk ikke holder til evt. overklokking? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) ¨bruker og være litt vanskelig med integrert grafikk og klokking. men kjør et søk i google så ser du, så litt på abit kortet og det virka ganske ok på den fronten bilde av abit klokking skal sies det et der er meget enkelt og overklokke, noe som gjør at du kan kjøpe en mye billigere prosessor, som en e4300 tik under 1000,- som da gjør 3,2ghz med abit-kortet og yter op mot en X6800 til over 7K Endret 30. april 2007 av leifeinar Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Normalt så er ikke m-ATX kort bygd/designet av produsentene med overklokking i bakhodet (dette har de i utvalgte full size ATX serier av sine hovedkort). Man opplever ofte å få m-ATX kort bla. med bioser uten multiplier kontroll og manuell vcore justering + andre hinder. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 ¨bruker og være litt vanskelig med integrert grafikk og klokking. men kjør et søk i google så ser du, så litt på abit kortet og det virka ganske ok på den fronten bilde av abit klokking skal sies det et der er meget enkelt og overklokke, noe som gjør at du kan kjøpe en mye billigere prosessor, som en e4300 tik under 1000,- som da gjør 3,2ghz med abit-kortet og yter op mot en X6800 til over 7K 8505642[/snapback] hmm, så da burde eg gå for abit kortet? om forhandleren min gidder å overklokke abit kortet og eg går for e4300 så vil den cpu'en yte bedre enn "orginal" e6600? om det så er så¨kan jeg spare inn de pengene, fjerne skjermen som jeg har i oppsettet mitt og dermed kan jeg kjøpe ett bra skjermkort og komme under budsjettet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå