Gå til innhold

Multigym til hjemmet? Tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke kjøpe deg en skikkelig benkpress, med en god stang og litt vekter. Utrolig hvor mange kvalitetsøvelser du kan få til med bare en stang.

8496901[/snapback]

Enig der.

Hvis du kjøper deg en stang og mye vekter til å ha oppå stangen + manualer og en benkpress benk + stativ og knebøyrack så får du gjort alle øvelser du trenger.

Selv om det blir litt dyrere så vil du ikke angre ;)

Men er selvsagt billigere å begynne på er treningstudio.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Tsja, en romaskin, elliptisk sykkel, ergometersykkel eller tredemølle + benkpress og knebøystativ + et par hantler og en drøss med vektskiver, så har man jo et lite studio hjemme. Men problemet for noen er plassmangel, det som er dumt. Benkpress trenger stor plass i bredden, ihvertfall de jeg har hatt og de jeg har brukt, men så er det den sosiale kretsen da. Jeg synes det er koselig å være på treningsstudioet, se på de samme gamle jentene som ligger der og flekser rompa. :!: Og så er det jo billigere hvis vi ser det i 4-6 års-periode.

Lenke til kommentar

Ja, plass er lite problem hos meg. Har kun et rom som skal innredes med litt treningsapparater og en sykkel.

Mye gode svar her. Det jeg i utg.punktet tenkte på var om det apparatet jeg hadde tittet på, var solid nok...og ikke bare noe billig herk. Og det er lettere for meg å få plass til det enn en treningsbenk +++

Lenke til kommentar

Jeg synes stor, luksuriøs og ikke minst billig ut. Det kan nesten se ut som om du får "ellos-kvalitet" med den prisen. Men hvem vet, det kan jo være bra. 60 kg i vektmagasinet var heller ikke særlig mye å bryne seg på. Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt en benkpress, stang og vektskiver + hantler.

Lenke til kommentar
Men er selvsagt billigere å begynne på er treningstudio.

8497198[/snapback]

Hvordan får du det til.... koster vel fort 4-5 tusen for ett år og da har du ingenting igjen etter det året. To år blir nesten 10 000 og du kan kjøpe mye utstyr for den summen som nesten varer livet ut.

Lenke til kommentar

http://www.no.technogym.com/

dette er iallefall et skikkelig merke, men da koster det også litt. Men som folk her sier, manualer er det beste å trene med siden du trener støttemuskulaturen, så jeg ville satset på en justerbar benk og et stativ samt stang og manualer, det må jo finnes noen fancy plassbesparende løsninger.

Men vent på at noen med peil her svarer, jeg vet de finnes her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...