verwooks Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Er det mulig å få bilde på skjermen i tillegg til tven ? Har ATi R9700pro .. Jeg prøvde "extend my windows desktop onto this monitor" på display properties -> settings ... men det låser seg hver gang .. :-? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Ja det er mulig. Tror du bør prøve å velge "clone" siden extend vil ha samme oppløsning (usikker på Hz) på begge skjermene. Med clone kan du iallfall ha forskjellig oppfriskningshastighet (Hz). (En tv kan ha maks 60Hz oppfriskningshastighet mens datamonitorer ofte klarer opp til 100-120Hz) Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Hvor finner jeg clone ? ... Får ikke dette til å fungere .. .det bare låser seg når jeg tar extend monitor ... Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Vil ikke clone vise samme bilde på begge skjermer? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Vil ikke clone vise samme bilde på begge skjermer? Jo. Skal du extende så må du finne ut refreshraen til TVen /25-50) og sette ned PC skjermen sin til denne. Du komme til å tape MASSE på det. Bruk heller to skjermer hvis du skal extende Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hvor finner jeg clone ? ... Får ikke dette til å fungere .. .det bare låser seg når jeg tar extend monitor ... Du cloner automatisk hvis du ikke velger "extend monitor" Hjelper det noe?[/u] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå